Gå til innhold

Er det meg som er vanskelig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier aldri være sånn..

lurer på om det kan være hormoner eller om jeg bare har fått noe for meg som skal være en vekker..

Mannen min har blitt medlem av et styre som består av 8 medlemmer.Deriblant ei av mine venninner.Ikke ei god venninne men ei jeg omgås med innimellom.

det har seg sånn at de jobber sammen om prosjekter som skal gjennomføres.Og derfor har de en del telefonkontakt,sender sms èr og mailer litt.Kjenner dette plager meg!!Ikke at han han er engasjert i det han holder på med men hvorfor med akkurat henne,og hvorfor så me kontakt...?

og hvorfor stort sett når jeg ikke er i nærheten??

Er jeg paranoid,er det hormonene som har tatt over eller burde jeg være på vakt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du at det er mest når du ikke er i nærheten? Kan hende de holder mest kontakt fordi de kjenner hverandre best gjennom deg, og sånn sett er mest trygge på hverandre. Det er deg han elsker og skal ha barn med. Er nok hormonene som spiller deg et puss.

Skrevet

Det er ikke sikkert du er paranoid og kanskje du skulle være på vakt men hvis han er utro eller kommer til å være det, så greier du ikke å styre det, og det hjelper ikke å være sjalu i hvertfall. Prøv å tenke at han sikkert ikke er det, at du stoler på han og konsentrer deg om å være en kjærlig og snill samboer/kone. Det er så vondt å ha det slik jeg vet det men jeg har slått meg til ro med at jeg ikke kan gjøre noe med det hvis min samboer velger den vegen og så lenge vi har det bra sammen så velger jeg å stole på det :)

Skrevet

Fordi jeg har smugtittet litt.Vet dette er dumt,for jeg har aldri noen gang hatt grunn til ikke å stole på han.

Vet ikke hva som går av meg,håper du har rett i at det er hormonene som tar over..

Takk:)

Skrevet

anonym 17.27

Høres veldig fornuftig ut,men skjønner ikke hvordan jeg skal peile meg inn i den tankegangen.Du er flink hvis du har greid det!!

Vi har det bra sammen på alle måter,selfølgelig har det vært opp og nedturer men stort sett har det vært fint.Han sier hvertfall han er lykkelig med meg.

Uff,det er ikke noe greit å ha det sånn,tenker ikke på annet enn at han sikkert snart går fra meg!!

Skrevet

tenk at det er hans tap hvis han går fra deg! jeg er veldig kynisk da og mener at hvis han er utro så er det dumt for han og han er ikke den siste mann på jord som kan gjøre meg lykkelig, antagelig er den hundrevis som jeg kunne passet like bra sammen med her i verden, du skjønner sikkert også da at selvtilliten er på topp hos meg ja (veldig arogant det vet jeg) og man må dessverre bare godta at man ikke kan styre det.

Men skal dere ha baby nå (hvis jeg forsto det rett) så kan det jo hende at han vet at du er hormonell og ikke ønsker å gi deg slike tanker nå for han vet vel at du kan være sjalu? kanskje han pøver å være snill mot deg man vet aldri med disse mannfolka for når de tenker selv så virker det ikke bestandig som om logikken er helt på plass :)

Skrevet

anonym 17.44

ja,vi venter vårt tredje barn i sommer.

Skulle ønske selvtilliten her også var på topp,men det er den ikke.

Føler meg fæl nå som jeg er gravid og det gjør ikke tankene mine bedre for å si det sånn...

Skal prøve litt selvterapi og se om det hjelper.Kanskje jeg ser annerledes på det når han kommer hjem.(han jobber offshore og kommer ikke før om 9 dager)

kranglet selfølgelig om dette før han gikk,han ble sur og jeg grein!!

Kjenner det tar på når vi ikke kan få snakket ut,blir ikke det samme over tlf.Har heller ikke nevnt noe etter han dro.Venter på at han kan si noe men det ser ikke sånn ut.han snakker om alt annet som om ingenting skulle skjedd..:(

Skrevet

prøv litt selvterapi til han kommer hjem, også kan du jo fortelle han hvordan du føler det uten at du legger noen begrensninger på kontakten mellom de to, si at du vet det er du som har "problemer" og at du prøver å løse det, men det er fordi du er så glad i han og redd for å miste han at alle disse urasjonelle tankene kommer + at man blir jo helt suppe i hue av disse gravid hormonene, jeg har seriøse problemer med sinne mitt om dagen, koker over for den minste ting, håper det ordner seg for deg :)

Skrevet

Takk for gode råd:) Du aner ikke hvor mye det hjelper:)

Skrevet

Er nok hormonene som har tatt tak i deg!!

Skrevet

Hvis han føler at du ikke tåler at han har kontakt med henne, er det vel ikke så rart om kontakten skjer når du ikke vet det.

Kanskje er de betatt av hverandre, sånt skjer, men det pleier å gå fort over.

Og det er du som bærer hans barn, ikke hun!

Skrevet

Tror nok ikke du trenger å bekymre deg.Er rart hvordan de hormonene får folk til å tenke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...