Happychappy Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Jeg har hatt minimalt med kynnere hele svangerskapet, er 3dager over termin, og har ikke noen kynnere. flere som meg, eller er dette uvanlig?
jetho Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 jeg er også 3 dager over termin og kjenner ingenting. Fikk nr 1 dagen før termin sist, så hadde ikke regnet med å gå over denne gangen... Lykke til.....
CAT77 Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Etter to svangerskap aner jeg fremdeles ikke hvordan en kynner kjennes ut jeg....! Er to dager over UL termin nå og ingen tegn på at noe er i gang. Gikk 14 dager over sist; også da uten en eneste kynner!!!! Så du er ikke alene!
septemberpiken Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Har aldri kjent en kynner, og er nå 5 dager over termin... legen sa at slett ikke alle kjenner dem, heldigvis.
Pølsa Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Jeg har heller ingen kynnere - har aldri hatt det, og dette er mitt fjerde svangerskap. Er tre dager over termin idag, og det kjennes ikke ut som om noe skal skje enda, i hvertfall.... Har litt vondt i ryggen, bare - og det har jeg hatt lenge. Har sammenheng med bekkenløsningen min, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå