Gå til innhold

Hei - finnes det noen kommende Asker - mammaer her?


kinemor1969

Anbefalte innlegg

Jeg skal flytte til Asker i juli og da hadde vært koselig å bli kjent med noen i samme situasjon :-) Jeg er 39 år og har termin 28.oktober. Har en datter på 8 år fra før og 2 bonusbarn på 14 og 16 år.

Kanskje vi kunne fått til et treff snart? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Flytter til Asker til sommeren jeg og:) I slutten av juni. Jeg er gravid med tvillinger! og det blir mine to første. Er 27 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj så spennende med tvillinger da! Koselig med flere som flytte da :))

Hvor skal dere bo? Når har du termin? Er formen bra? :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi flytter til Vollen? Hvor i Asker flytter dere? Har termin 12. oktober, men siden tvillinger i gjennomsnitt blir født 3 uker for tidlig regner jeg med de kommer i slutten av september. Formen er overaskende bra til at det er 2 stykker som bor der inne, håper den holder seg sånn fremover også!:) Er formen din bra? Vet du om det blir gutt eller jente? Vi fikk vite på torsdag at det blir to jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det er såå koselig i Vollen da!:) Vi flytter i nærheten av Vardåsen skole.

Godt å høre at formen din er bra! To jenter - så koselig!!! Da er det jo bare å handle inn i rosa da ;-)) hehe..

 

Jeg vet ikke hva det blir. En lege syns det så litt guttete ut i uke 12 og ved ord UL i uke 18 på Bærum syns jordmor at det så jentete ut! :-S hmm og jeg som gjerne vil vite... Formen er litt varierende, skal ta det litt rolig om dagen og har time for ny sjekk i slutten av uka.

 

Det virker som det er en liten gjeng her inne på BIM som gjerne vil være på treff og det er bare så koselig. Kom gjerne med forslag til tid og sted :) I Vollen er det jo flere hyggelig spisesteder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen som har lyst og anledning til å være med på et treff før ferietiden setter inn for fullt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei kinemor1969. Jeg bor i Slemmestad, ca 15 min fra Asker. Er i Asker ofte da jeg trener der. Jeg er 36 og venter nummer èn :-) Jeg blir gjerne med på treff. Vi kan samle alle som bor i området og lage vår egen gravidegruppe. Veldig hyggelig på Baracoa som ligger i sentrum. De har uteservering, samt gode stoler og sofaer inne. Velkommen til Asker! Kan anbefale deg å melde deg inn på Elixia med en gang, og jeg kan også tipse om Babykroken i Sandvika som er et nyåpnet sted for nybakte mammaer. De har alt under ett tak. Sjekk ut www.babykroken.no Noe for oss uti November en gang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for kjempekoselig melding!

Den siste tiden har bestått pakking og ordning.... :S, men regner med å se enden på hele flyttesjauen i løpet av denne uken :))

 

Det hadde vært hyggelig om vi fikk til en egen askergruppe for gravide :)) Har lagt ut noen forslag til dager neste uke - hvordan passer det for deg? Sikkert noen som allerede har startet på ferien også.

 

Trene ja... Det er et ikke tema om dagen, blitt dårlig med tid til sånt... Men har veldig lyst til å begynne noe på lavterskelnivå etter sommeren :) Hvordan er tilbudet til gravide på Elixia? :))

 

Send meg gjerne en privat melding:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at tiden går til pakking, og ikke særlig mye annet. Håper dere kommer på plass før ferien så dere får noen avslappende dager i den nye boligen. Det er kjempekoselig i Asker altså. Du kommer til å trives, det kan jeg nesten vedde på :-)

 

Neste uke passer fint for meg. Jeg jobber 60%, så jeg har valgt å jobbe noen timer hver dag. Er ledig fra 1200 og utover stort sett alle dager.

 

Hvor har du lagt ut forslag til dager? Har du hørt noe mer fra de andre jentene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :) Jeg flytter også snart til slemmestad, er ikke Asker, men heller ikke langt unna som Hormonella over her sier. Hadde vært artig å møtte andre i nærområdet, så jeg skal følge med på denne tråden. Jeg blir 27 denne mnd og har en datter på nesten 3 år fra før av. Termin 19 oktober på lillejenta i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at flere unge flytter til Slemmestad :-) Du har termin to dager etter meg. Artig. Vi hadde et treff forrige uke, og jeg hadde kanskje håpet at vi fikk til et treff til ila Juli selv om mange drar på ferie. Jeg legger ut et forslag, så ser vi hvor mange som kan. Hvor i Slemmestad skal du flytte? Hvor flytter du fra, og må du bytte helsestasjon? Send gjerne privat meld hvis du ikke vil dele alt i plenum :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig med svar, har tittet innom siden jeg skrev og her var ingen svar, så nå ble jeg jo glad :)

 

Sender deg en pm jeg, så du får vite "detaljene" hihi !

 

Jeg er med på treff !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...