Gå til innhold

Hei - finnes det noen kommende Asker-mammaer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal flytte til Asker i juli og da hadde vært koselig å bli kjent med noen i samme situasjon :-) Jeg er 39 år og har termin 28.oktober. Har en datter på 8 år fra før og 2 bonusbarn på 14 og 16 år.

Kanskje vi kunne fått til et treff snart? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei - så koselig! har ikke sett noen andre Asker-mammaer her enda.

Jeg er 35 år, bor iAsker og har termin med min første den 5.oktober. Hadde vært koselig med et treff når du har flyttet hit.

Skrevet

Jeg blir 30 iår, er gravid med min tredje - termin i September:) Blir gjerne med på treff!

Skrevet

Kjempekoselig at det er flere Asker mammaer her! :)

Hvor i Asker bor dere? Jeg skal flytte i nærheten av Vardåsen skole.

Vi snakkes nærmere om når og hvor - kom gjerne med forslag :)

Ha en fin langhelg!

Skrevet

Hei igjen...

Lurte på om dere kunne anbefale noen flinke leger. Må vel bytte etterhvert. Går dere til jordmor? Hvor da?

:))

Skrevet

Hei

Jeg bor også inærheten av vardåsen skole, har termin i oktober med nr to.

Går til jordmor på skysstasjonen, der har de også lege man kan gå til under graviditeten. Veldig fornøyd.

Skrevet

Havner sikkert i samme barselgruppe vi da:)

Skrevet

Så hyggelig at det er noen med oktobertermin i nærheten da :)

Når i oktober har du termin da? Send meg gjerne en privat melding.

I morgen skal jeg ringe helsestasjon og bestille time hos jordmor - greit å bli litt kjent. Og på onsdag skal jeg på 18 ukers UL på Bærum sykehus - er kjempespent! :))

Bra med deg og babisen i magen da?

Skrevet

Jeg bor i Asker. Jeg er 40 år og venter nr. 3. Har termin 11. november. Har tvillingjenter på 2 år og 4 mnd. samt to bonusbarn på 14 og 16.

Skrevet

Kjempehyggelig at det er flere her da :))

Kom gjerne med forslag til treffsted og dato i juni :)) Det passer best for meg i oddetallsuker, kan både på dagen (etter kl 13) og på kvelden :))

I morgen skal jeg på UL på Bærum Sykehus - er kjempespent! :))

Bra med dere da?

Skrevet

Hei

Fikk ikke til privatmelding jeg, hmm..

Jeg har termin 12. oktober, og det sparkes veldig så jeg håper at alt er bra med den lille.

Har vært på to UL til nå jeg med litt blandede følelses, først fikk vi vite at vi ventet tvillinger, og på rutine Ul viste det seg at bare den ene har klart seg, så er kjempe engstelig for den lille som er igjen.

Har fått kjempe oppfølging av lege og jordmor på skysstasjonen, så anbefaler å ringe dit altså.

Skal på Bærum igjen fredag og snakke med leger, så får vel litt mer svar på hvordan jeg skal følges opp videre og hvordan det går med huleboeren.

Gruer meg, men ble vekket av en skikkelig sprettball i magen i natt, så regner egentlig med at det skal gå bra.

Har også en jente fra før på 2 år:)

Blir spennende med UL i morgen:)

Er jo somregel en fantastisk opplevelse da!!

Skrevet

Hei hei..Hyggelig å se flere Asker mammaer her:-)

Må si jeg ble litt ekstra nysgjerrig når jeg leste videre at du skal flytte til Asker i Vardåsen området. Da jeg selv bor i området og har en datter som begynner i 3 kl etter sommeren. Min datter fortalte her en dag at hun hadde lekt med en jente som snart skal begynne i klassen.Og gleden var stor da hun sa den nye jenta ikke bodde sa langt unna oss:-)

Kan det være deg og din datter??:-)

mamma -79

Skrevet

Hei igjen!

Ja det er mye mulig!! :)) Datteren min var på besøk i den nye klassen sin - 2b på Vardåsen skole for noen uker siden :) hehe - verden er ikke stor! Så koselig da!

Når har du termin da? Jeg var på UL i dag og fikk flyttet termin med 1 dag til 29.10. Alt bra med babisen, men må følges pga morkaken.

Send meg gjerne en priv meld :))

Skrevet

Til kinemor1969

Fikk jeg til å sende privatmld??:-)

Skrevet

JA - det fikk du til og jeg har sendt deg svar :)) snakks da!

• 3 uker senere...
Skrevet

Noen som har lyst og anledning til å være med på et treff før ferietiden setter inn for fullt? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...