Gå til innhold

Vekten bare stiger og stiger :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

30 uker i dag og har gått opp 14 kilo. Er jo fortsatt mange uker igjen,redd for hvor den stopper.

Veier 140 kilo nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14 kg er jo ikke så ille da, og nå tar jo snart babyen så stor plass at du neppe orker store måltider :-/ Det er jo ikke så mye en får gjort som gravid annet enn å spise sunt og bevege seg så mye en orker (og det er jo ikke alltid så mye). Trøst deg med at det er sommer og fint vær når babyen kommer og du kan gå laaange turer med den lille og trimme av deg kiloene :-)

Skrevet

Du aner ikke hvor godt det var å lese det du har skrevet. Føler meg bare helt forferdelig.

Skrevet

He he, jeg har selv lagt på meg 21 kg til tross for at jeg ikke rører søtsaker og går lange turer hver dag, så jeg vet hvordan det er å føle seg fortvilet over at vekta øker. Men sånn er det visst bare, noen legger på seg mer enn andre.

Skrevet

Jeg gikk opp 25 kg. Alle 25 kg var borte 1 uke etter fødsel.

Skrevet

Hva med å spise KUN det du trenger en liten periode....eller kanskje bare resten av livet ;-)

Skrevet

Hun trenger sikkert ikke frekke komentarer anonym 18:15

Skrevet

Ja jeg vet det og får litt dårlig samvittighet men jeg skjønner ikke hvorfor folk lar seg forfalle slik. Selv gikk jeg opp 23 kg forrige svangerskap (følte at det var måtte være såpass), men veide bare 60 kg da jeg ble gravid og var godt trent, trente hele svangerskapet og gikk lett ned til 60 kg igjen etter fødsel.

Det var lett fordi jeg har en sund livsstil. Skjønne rikke at folk orker å leve usundt. Jeg hadde sikkert krepert av depresjon hihi.

Anonym 18:15

Skrevet

Hvorfor i alle dager følte du at det "måtte være såpass"?

Skrevet

Vet ikke helt om jeg skal gidde og blandet meg i denne diskusjonen,men klarer ikke å ikke skrive noe heller.

Jeg syns noen folk er veldig raske til å dømme andre. Jeg sier ikke at det er veldig sunt å veie 140kilo. Men hva vet vi egentlig om livet til denne personen. MÅ det være selvvalgt? Har hun valgt å "forfalle" slik som du skriver?

Skrevet

Nei men jeg er lei av at alle diskusjonene ender med; "jaja, vi vet jo ikke hvorfor de er så tykke stakkars, det kan jo være sykdom". Ja det finnes unntak men de aller fleste har valgt denne livsstilen selv og de som ikke har det ville nok tatt det med i diskusjonen.

Skrevet

Jeg følte ikke at jeg var FOR stor liksom, eller at jeg spiste og spiste.

Jeg spiste det jeg hadde lyst på og selv om jeg veide 83 kg så synes jeg at jeg så flott ut hihi.

Skrevet

Glemte å skrive at når man i utgangspunktet har en sundt livstil så ordner kroppen lett opp selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...