jente24:) Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Jeg har hatt mensmumringer lenge nå , og når jeg har kynnere blir de sterkere .. i dag våknet jeg våt , håret var kliss våt trusen min var våt hele meg var klam , føler meg ugen i magen , hadde diare ( sorry detaljer ) klarer å holde meg våken i noen timer så sover jeg igjen jeg er 38 uker på vei , vet at fødsel ikke skal være så langt unna men dette kan jeg ikke huske fra forigje gang ... kynnerene mine varierer med 3 min mellom rom og varer i 37-50 sec jeg har dem i noen timer regelmesig så slutter dem å komme ... så er det på ann igjen . er det noe jeg kan gjøre ? bør jeg ringe legen ,? er jeg syk ? eller er det fødselen som har begynnt? føler meg fortvilt og ivertfall siden jeg tror ikke jeg er klar for fødestuen enda vet ikke hvem jeg skal ta med meg enda , vet ikke hvordan jeg vil føde , vet ikke noe egentlig . og sønnen min på 4 år , jeg vil ikke gå fra ham , han er så knytet til meg at jeg vet at han kommer til å savne meg litt for mye vist jeg reiser på sykehuset . jeg vil heller ikke gå fra ham
ღminmaibabyღ Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 vet ikke helt jeg har det sånn noen ganger på kvelden men ingenting skjer, det kan bare være modning, men det kan jo være fødselen som er igang. Du burde uansett kanskje planlegge litt nå, du vet jo at du må snart bedre både for deg og sønnen din hvis du har en plan, slik at du slipper å bekymre deg for han da ting er skikkerlig i gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå