Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Puppe-Dorthe og homo-Sturla? Eller kanskje teite-Synnøve og barnslige Simon(eller hva han heter han som pleier ha GPjunior) Alexander Rybak og hans Fairytale? Petter Stordalen og dama? Selv stemmer jeg på jordmor Siri
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Hvertfall ikke synnøve svabø... Synes Per Sundnes kan få prøve seg igjen jeg. Var ikke han ok da?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 bare jeg slipper Dorthe så er jeg fornøyd......
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 Hanne og Elisabeth vil greie det fint, og så må Per Sundnes på skjermen igjen. Hvorfor var det Synnøve og ikke Per som kommenterte?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #6 Skrevet 18. mai 2009 IKKE Dorthe, ikke Dorthe, ikke Dorthe!!! IKKE Synnøve, ikke Synnøve, ikke Synnøve!!! IKKE Sturla, ikke Sturla, ikke Sturla!!!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #7 Skrevet 18. mai 2009 IKKE Dorthe, ikke Dorthe, ikke Dorthe!!! IKKE Synnøve, ikke Synnøve, ikke Synnøve!!! IKKE Sturla, ikke Sturla, ikke Sturla!!!
Gjest Skrevet 18. mai 2009 #8 Skrevet 18. mai 2009 Benedicte Adrian! Hun snakker flytende fransk, engelsk og norsk, er trivelig og morsom, og ville nok mestret oppgaven utmerket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå