MALENA26 Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 forstår ikke helt at man skal ha så mye hodepine. Har sjekket blodtrykket isted og det var 120/65 er jo normalt,men hvorfor har jeg så mye hodepine.Uff er litt beskymret også
Johan Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Hm..jeg har også begynt å plages veldig med hodepine de siste dagene... (er 25+2). Jeg aner heller ikke hva jeg skal tro om det.. Noen som vet?
Tyren78-09+12 Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Jeg har også hatt mye hodepine gjennom graviditeten. Er nå 24+5 og har det av og til..men ikke så mye som før kanskje. Sliter litt med migrene i utgangspunktet. Blodtrykket mitt er også helt fint.
2 Hærligheter! Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 jeg er uke 24 og har også endel hodepine..Mest på den ene siden. Har også plagdes litt med migrene etter at jeg ble gravid,så mulig det er det.. Hvordan er deres hodepine?
satser & vesla Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 Hei. Jeg sliter også med kraftig hodepine og vond nakke som kommer og går (hodepinen er kun på ene siden og bak øyet). Har hørt at det finnes svangerskapsmigrene - så det er vel det jeg har fått, for blodtrykket mitt er normal. Er avhengig av mye søvn for å greie arbeidsdagen. I helga slet jeg med vannvittig stiv nakke og hodepine. I dag er jeg fin igjen. Så det kommer og går. . . . til vanlig har jeg aldri/sjelden hodepine.
MALENA26 Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. mai 2009 jeg hadde sinnsykt hodepine idag,og tok paracet,men så ble det til mygrene uff,sov litt så gikk det over. Men veldig plagsomt synest jeg. Alltid tenker uff kanskje blodtrykket er noe galt med ,men neida. Ringte til legen og spurte og hun sa at det skyldes hormoner i kroppen,uff. nå er det verre med magen og pusten. Om kvelden får jeg ikke nesten puste ,babyen trykker sånn opp,at jeg får mye syre og ikke snakk om at det blir ubehaglig. Er det noen her som har samme som meg?
litenjente-litengutt Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 Hei Jeg er 24+3 i dag og har vært plaget av hodepine den siste uken,det er akkurat som det trykker midt inni hodet på en måte. Merker til det når jeg reiser meg opp eller i brå bevegelser...veldig ekkelt. Tror kanskje det har noe med pollen og gjøre for min del,for jeg kan jo ikke ta noen medisiner nå i graviditeten så det gjør vel at alt er litt tett oppi toppen. Blodtrykket mitt er 100/50, så alt er normalt,eller dvs det er jo et lavt blodtrykk,men det er ikke farlig,jeg blir bare litt svimmel av det. Men ihvertfall,drikk masse vann damer og hvis det blir for ille så tar jeg og ringer jordmoren min for å forsikre meg om at alt er ok:)
Tigerpote Skrevet 19. mai 2009 #8 Skrevet 19. mai 2009 Jag med. Er i uke 20 jeg. Har ofte skallebank, hele bakhodet spesielt. Jeg har også fint blodtrykk. Har holdt meg hard og ikke tatt Paracet da, men det er plagsomt:(
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 19. mai 2009 #9 Skrevet 19. mai 2009 Da lillesøsteren min var gravid hadde hun mye hodepine og veldig hovne bein og armer i tillegg, legene fant ut at hun hadde svangerskapsforgiftning... hun ble lagt inn på syekhuset og måtte ta akutt keisersnitt... det gikk heldigivis bra med både henne og barnet. Legen min sjekker derfor meg nøye med vektøkning, hodepine og hovenhet for å finne ut om det går den veien med meg også.. har dere veldig mye hodepine og veldig ofte bør dere gå til legen og få sjekket dere, men det er også normalt med hodepine i svangerskapet fikk jeg beskjed om... det er derfor viktig å spise jevnlig og drikke masse vann men konsulter med legen deres om hodepinen og se hva de sier håper alt går fint med dere...
MALENA26 Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 19. mai 2009 jeg har i vedfall ikke noe svangerskapforgiftning så langt. Sjekker hver måned urin og blodtrykk og alt er normalt,men er litt redd for sukkersyke fordi jeg er litt overvektig og har mor som har diabetis ,og høy blodtrykk. Har ikke hatt noe plager i mine 2 svangerskapet før,men i denne tredje er helt ekstremt. Mye kynner,hodepine, halsbrann og suroppstøtt og hva mer kommer lurer jeg på. heheh Må ta det sånn som det er ,men er plagsomt,og ikke minst når man tenker at man skal ha også keisersnitt,gruer meg veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå