comma Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Hei Var å satte inn 1 fryseegg den 14 mai. Har tatt en test i dag, men den var blendahvit. Var det for tidligt?? Skal egentligt ikke teste før torsdag. Trenger hjelp å råd. Dette er det 11. forsøket. 10 icsi å 1 frys.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Det er nok altfor tidlig å teste bare 4 dager etter innsetting selv om det er fryseforsøk. Du må nok bare smøre deg med tålmodighet og vente noen dager til Lykke til
comma Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2009 Mente selvfølgeligt den 7 mai at jeg hadde innsetning.
comma Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2009 Er det ingen som kan hjelpe meg??? På vanlige forsøk, pleier jeg å få mensen på dag 10. Men siden jeg går på progynova så får jeg den ikke før jeg slutter på progynovaen. Tar også cyclogest å fragmin. Please hjelp meg noen.
hegeno Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 Jeg har et fryseforsøk 4. mai. Fikk beskjed om å teste etter 2 uker. Fikk negativ test og har nå fått beskjed om å slutte på medisiner og at mensen da vil komme etter et par dager. Jeg går på progestan og progynova og tror at man ikke får mens så lenge man går på progynova. Så du bør vel vente til den dagen du har fått beskjed om å teste ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå