Vinden blåser Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 har akkurat funnet ut at jeg ikke får tidlig svar på studiesøknaden min alikavel...Må vente helt til 20 juuuuli før jeg får vite noe om jeg skal jobbe eller studere til høsten. Føler meg egentlig ganske tom her jeg sitter nå. Hadde håpet så veldig å få høre nå at jeg skulle starte studier.. men nei Det gjør meg ingen tin gå arbeide til høsten,men dette er eneste og siste mulighet for meg å kunne ta akkurat dette studiet. Er nok litt molefonken her jeg sitter ja... Hvorfor kan ikke livet bare være som en remareklame? Det enkle er ofte det beste......
metaMORfose Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Kan ikke trylle og få dem til å sende svar tidligere, men du kan få en KLLLLLLLEEEEEEMMMMMMMMMMMMMM )))))))))
Vinden blåser Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2009 takk... litt sympati hjelper... liker ikke usikkerheter jeg..vil at alt skal være bestemt og stabilt. Vil vite hva jeg skal gjøre det neste året. Dette hvis at om at kanskje muligens- livet er ikke for meg...
metaMORfose Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Forstår deg godt, jeg er akkurat likedan. Men prøv å ikke fokusere for mye på det som ikke er som du ønsker det.... juli er ikke så langt unna heller, hvis man ikke venter på noe, da ))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå