Gå til innhold

Vektstagnasjon


WG9-5

Anbefalte innlegg

2 uker til termin i dag (1. juni), og vekta har gått NED et halvt kilo de to siste ukene... Så langt i svangerskapet har jeg gått opp 8 kg, mot 12-13 kg de to første svangerskapene. Jeg er selvfølgelig glad for at jeg ikke har gått opp mer enn 8 kg, men merker at jeg er litt bekymret for at jeg ikke har gått opp mer nå på slutten. Noen flere som har det sånn? Har ikke mye vann i kroppen enda, kun på varme dager med mye gåing/ståing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. Dette er mitt 3. svangerskap og den siste måneden har jeg ikke gått opp et gram i noen av svangerskapene. Har ligget på samme vekt de siste 4 ukene nå og har termin 3. juni. Med nr. 1 gikk jeg ned en kilo siste mnd. De andre barna mine kom 2 uker før termin og veide 3.300 og 3.700 så de var store og fine. Trenger derfor ikke bekymre deg:-) Babyen tar det den trenger! Har også gått opp 8 kg. nå og 12 kg. de to andre gangene. Jeg spiser normalt sundt (ikke lite) så dette går sikkert fint. Masse lykke til med fødselen og det som snart kommer!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg går også i mitt 3 svangerskap og har termin 1 juni. Var hos legen i dag og har gått ned litt siden forige uke. Legen sa at dette ikke var noe å tenke på så lenge babyen vokser og har det fint. Jeg har heller ikke lagt på meg stort, og tenker at så lenge barnet får sitt så skal vel jeg bare være glad til;) IKKE LENGE IGJEN NÅ, LYKKE TIL:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...