Frkroosa Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 I dag var vi hos JM , skulle lytte etter hjerte til babyen, det var svak lyd først, men så snudde Lillegull seg så vi fikk høre det skikkelig <3
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Jeg også var hos JM idag, og da hun sa at hun skulle høre etter hjertelyden var jeg forberedt på at det kunne være at hun ikke hørte det, er vel ikke alltid det er så lett.. Men hun fant det med en gang, verdens mest fantastiske lyd!! Jeg lå på benken å grein som bare det, hehe, var så utrolig herlig å høre at det er liv der inne, og det gjorde ting så mye mer virkelig!
Gjest Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Det er et utrolig kick å høre den lyden=) Jeg smilte fra øre til øre lenge etter at jeg fikk høre hjertelyden til minsten i min mage=) Det er en stor dag når man får høre det=)
Frkroosa Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2009 Ja det er stort! Gir et ekstra håp om at alt er slik det skal være med "Lillegull" <3
second_time Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Jeg er i uke 13 og fikk høre hjertelyd hos jordmoren i dag. Kjempe gøy!!!!! :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå