Gå til innhold

Noen med leddgikt her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan dere fant ut at dere hadde det og hvordan dere var i begynnelsen av sykdommen. Jeg verker i fingrene og tærne og av og til i albuene, uten at jeg har gjort noe som kan forårsake dette. Har gjort det i noen uker nå, og har bestilt time hos legen men skal ikke der før 29 mai. Er også veldig hoven i fingrene og beina for tiden, uten at jeg vet om det har noen sammenheng. Noen som vil fortelle litt om dette, håper selvfølgelig at det ikke er leddgikt, men må få sjekket dette her ut nå. Jeg er egentlig ikke flink å gå til legen med meg selv, gikk med en vond skulder i 7 mnd før jeg gikk til legen og fikk tabletter for det var betennelse. Skulderen verker forresten enda!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp.. Trodde jeg hadde sene betennelse i håndledde jeg.. Kjentes sånn ut. Fikk til og med tabletter for det tre ganger, men den fjerde gangen tok jeg en blodprøve hvor verdiene var alt for høye og det var leddgikt.. Bruker ingen medisiner mot det da, så er en veldig mild leddgikt.. Men merker det godt når det er kaldt ute, funktig og mye væromslag.. Blir ikke så hoven, men veldig stiv i ledda..

Skrevet

Det ble mildt her for noen uker siden, og det var da jeg begynte å merke det. Er også fryktelig trøtt og slapp for tiden, null energi rett og slett!! De enkelste ting som skal gjøres er et ork, huset hadde absolutt trengt en vask, men klarer ikke begynne med det.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...