reserbolla - mamma til 2 Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 jeg har akkurat begynt å ta bringebærkapsler men sliter litt, de er så store og gir ekkel ettersmak må jo prøve å ta de ut tiden nå som jeg har kjøpt de da men.. noen som vet om det er forskjell fra merke til merke? det er solaray sine jeg har..
Lykke X 4 Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Jeg pleier å bruke disse: http://www.urtesenteret.no/index.php?productID=781 Disse er sterkere enn solaray sine (pr. kpsl), men har en lavere dosering iflg. pakningen. Har prøvd Solaray sine, og disse to merkene er veldig like i smak (synes ikke de smaker noe ). Synes ikke noen av de gir noen ettersmak, og har ikke opplevd noe ubehag ved å ta noen av dem. Har du prøvd å svelge ned en og en kapsel, raskt? Evt. kan du prøve å ta dem med litt mat.
magica og lille tryll ♡ Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Enig med reserbolla at kapslene fra solarray smaker pyton. Svelger de med litt biola, da går det på et vis, men gjør det med en grimase...
Beadybabe ¤mai¤ Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 og det å hukse å ta 2stk 3ganger daglig!!!?? jeg kjøpte min for 3uker siden, har vel tatt ...2stk 7ganger til sammen...og er 10 dager til termin.. Føler det var litt bortkasta penger men...de blir vel bare kasta til slutt.
Svale <3 Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 Bruker Solaray sine. Syns det går greit å svelge de.. Men er verre når jeg "raper" etter jeg har tatt de.. Blæh.. Smaker dritt.,,
tre gulljenter <3 Skrevet 18. mai 2009 #6 Skrevet 18. mai 2009 Jeg lurer på når det først er snakk om disse kapslene... Er det noen som har tatt de før, og som har hatt god virkning av de?? Jeg har også kjøpt slike, og har vel tatt dosen hver dag, nesten... Er ikke lett å huske ;-) Jeg har jo selvsagt et håp om at fødselen skal gå litt raskere enn forrige gang, men det gjør det vel ofte likevel, så vet ikke helt hvordan man skal vite om det er noe effekt....
Gjest Skrevet 18. mai 2009 #7 Skrevet 18. mai 2009 jeg begynte med bringebærblad kapsler for ca, 1 uke siden, merker at jeg får mer kynnere etter jeg har tatt de, så jeg har tro på at de har en innvirkning;)
reserbolla - mamma til 2 Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. mai 2009 godt å høre det ikke bare er meg
Gjest Skrevet 18. mai 2009 #9 Skrevet 18. mai 2009 Hvor langt er dere på vei? jeg er 31 uker på vei og har også kjøpt sånne kapsler. Har midlertidig ikke begynt å ta de enda da jeg har hørt at man ikke bør begynne å ta disse for tidlig....grunnen er at de kan gjøre modningen for raskt og man kan føde for tidlig
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 18. mai 2009 #10 Skrevet 18. mai 2009 vet at dette har blitt spurt om før, men når begynne med disse kapslene?
Svale <3 Skrevet 18. mai 2009 #11 Skrevet 18. mai 2009 Har lest den siste mnd.. Men vet ikke om det er riktig. Jeg begynte i uke38..
meandmylittle Skrevet 18. mai 2009 #12 Skrevet 18. mai 2009 Du må nesten bare se hva som står på pakningsvedlegget eller høre med de som jobber på helsekosten. Selv har jeg begynt og jeg er i uke 33 nå. Begynte på torsdag forrige uke. På glasset med kapslene står det at jeg kan begynne de siste 3 mnd av svangeskapet,men valgte selv å vente til jeg var i uke 32-33. Så tenker jeg som så at dette er urter og ikke vanlig modningsmedisin,så at kroppen skulle finne på å føde nå, 6 uker før tiden,pga bringebærblad-urter,har jeg ingen tro på. Men følg pakningsvedlegget er mitt råd til deg. Virker unasett som at det er så mange delte meninger om når det er forsvarlig å begyne meg kapslene..
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 18. mai 2009 #13 Skrevet 18. mai 2009 jaja, har en stund igjen da, er i uke 31...
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 18. mai 2009 #14 Skrevet 18. mai 2009 får kjøpe et glass da, så jeg kan ha stående til jeg skal begynne med de, og lese på pakningsvedlegget. 3 mnd før fødsel hørtes nå litt tidlig ut da..
meandmylittle Skrevet 18. mai 2009 #15 Skrevet 18. mai 2009 Jeg kjøpte de kapslene som heter Red Rasberry og er fra Natures Sunshine,og der står det at de skal taes tre ganger om dagen de siste 3 mnd av svangerskapet.. Men som sagt så er det så delte meninger om når man skal begynne med dem,enda det er "fagpersoner" som sier når vi bør begynne med dem.Synes det er rart det skal variere så voldsomt fra leverandør til leverandør egenlig. Er jo samme produktet mener jeg.. Så nettopp derfor mener jeg det heller er like greit å følge pakningsvedlegget til det produktet man kjøper..Ettersom det varierer så voldsomt mener jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå