LilleMy! Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Tenk- nå er vi i siste del av svangerskapet. Vi har kommet så langt, at nå er det 90% sjangse for at den overlever ved fødsel nå. Det er helt fantastisk å tenke på- lille nurket der inne veier over 1 kg, og skal bare ligge å godgjøre seg de neste 10 ukene. Herlig å tenke på. Nå har man også kommet så langt at man endelig kan begynne med barnerom og alle innkjøpene uten å føle at man er litt "overivrig". Ah... Dette er altså min første dag i 3. tri, og selvsagt kjenner jo jeg og at vondtene kommer her og der, halsbrannen skriker sånn til tider at jeg knapt får puste og det sosiale er blitt til en kuriositet av det sjeldne. Men alikevel er jeg glad! Hver gang den lille rører på seg der inne glemmer jeg liksom alt det vonde, og heller gleder meg grenseløst til å møte han i august!
Prinsen & spiren Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Hei, og velkommen Hoppet over hit idag jeg også ;-D Utrooolig spennende. Terminen 12 aug du og?
Gjest Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 velkommen over begge to:) Jeg har kun vært her ei uke,men det føles deilig å ha kommet så langt!!
Pitty Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 Enig med dere alle. Kom over i forrige uke selv, har termin 6august. Moro med flere som er rundt samme tid, føler det er så mange som ligger foran meg og klare til å poppe ut hvert øyeblikk her, mens jeg har ennå 12gode uker om ikke mer hvis det blir overtid og er ikke fødeklar ennå!
lillePeder Skrevet 21. mai 2009 #6 Skrevet 21. mai 2009 Samme her !!! Synes "alle føder" om dagen jeg, mens jeg bare pent må vente 81 dager til termin... Men 3d i går var en opplevelse verdt ventetiden en liten stund iallefall 35 cm og 1535 gr
Anita*født* Skrevet 21. mai 2009 #7 Skrevet 21. mai 2009 oi de er så store 12 uker før ja..Ja der ser man...Herlig
Nummer1 Skrevet 21. mai 2009 #8 Skrevet 21. mai 2009 Eg skulle visst også ha gått over hit på måndag - men har visst kome litt ut av teljinga på veker og slikt. Rart å vera i tredje trimester eigentleg - kjennest ut som det var i går at eg var fem veker på veg og tenkte at svangerskapet kom til å ta såååå lang tid. Men vips, så er eg inne i siste etappe! Eg har elles merka eit skikkeleg fall i energien i det siste - litt pga mykje jobb - men også fordi eg rett og slett er skikkeleg gravid sikkert ;-) Berre håpar eg får eit ok siste trimester - for eg har ikkje kjøpt inn noko bortsett frå seng (arvegods) og vogn. Så eg bør vel hiva meg rundt snart. Går på ferie om fire veker - og skal ha ferie heilt til permisjonen startar 22. juli. DET blir deilig, så eg satsar på at eg får gjort unna det meste av innkjøpa i ferievekene... Lukke til alle saman!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå