Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp vært på tidlig ultralyd, 9+4, på Volvat i Oslo. Vi så den lille krabaten sprelle, og hjertet banket som bare det! Fantastisk å se de små organene, armer og bein.

Anbefaler alle å investere i en tidlig ultralyd, det er så deilig å se at det er liv, ikke minst for far som ikke kan kjenne noe fysisk.

Etter ultralyden følte vi også at det var trygt å fortelle om graviditeten til våre nærmeste, og da ble begeistringen stor!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye:) Jeg har også vært på tidlig ultralyd, kjempespennende! Har sett den lille krabaten to ganger allerede, herlig følelse å se hjertet slå!

I følge terminkalkulatoren her, er jeg også 9+4 på vei! :) Hvor stor var babyen din nå??

Skrevet

Kan jeg få lov til å spørre om ca pris for priv ultralyd på volvat? Blir glad for svar, har vurdert det litt nå om jeg skal ta en ekstra ul men usikker på prisforskjeller.. :)

Skrevet

Så moro :)

Får jeg spørre hvor mye du betalte ? Har Volvat her på Hamar å, så regner med det er ca samme priser..

Er 9 uker på vei i dag ..

Har snakket med mange angående tidlig UL.. VELDIG forskjellige tilbakemeldinger.. Noen sier det er helt utrolig, helt uvirkelig, nydelig osv.. Andre sier "Nekj, det var dyrt, og vi så så lite, spar pengene"...

Blir litt rådvill.. Er det vel verdt pengene syns du ?

Skrevet

Dersom du føler deg urolig vil det absolutt gi noe! Er du sikker på at der er liv fra før av, så synes jeg ikke det er verdt pengene, man ser lite, men er man nervøs er det en utrolig stor lettelse å se hjerte slå. Jeg slet med å bli gravid og mistet også to(SA og MA) og fikk offentlig UL 2 ganger før den ordinære sist jeg var gravid, det var utrolig deilig å kunne slappe av og ikke uroe seg så mye! Var i uke 9 og uke 15.

Skrevet

Vi betalte ca 1200 på Volvat, så det er jo litt penger. Men for meg var denne opplevelsen ubetalelig! Jeg var ikke spesielt bekymret på forhånd, men som alle førstegangsgravide er jeg jo usikker på hvordan ting "skal" være. Nå nyter jeg bare tanken på den lille som spreller i magen min!

Skrevet

Jeg tok ul hos legen og det kosta meg 100kr:) Kanskje ikke jordmor og alt det der, men får jo sett babyen forde. Greit med fastlege som har det på kontoret sittja:)

Skrevet

Volvat i oslo er veldig dyrt har jeg hørt. Har vært på volvat her i fredrikstad å betalte ca 800 kr for sjekk og ul. Så det varierer veldig fra sted til sted. (Var der på mandag)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...