Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Jepp, venninna mi hadde mensen de første 3 mnd av svangerskapet, og visste derfor ikke at hun var gravid. Hun hadde dog noen andre tegn, utrolig trøtt, sliten osv, men skjøv det bort siden mensen var på plass.. Men den var litt svakere/mer annerledes enn vanlig
Gjest -<<- Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Man har ikke mensen når man er gravid. Men det er ikke helt ukjent at man kan få hormonelle blødninger, gjerne på samme tidspunkt som man ville hatt mensen. Disse vil oftest være litt annerledes enn vanlig menstruasjon (varighet, mengde e.l).
Gjest Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Jeg hadde blødninger omtrent da jeg skulle hatt mensen, men det var mindre mengder og kjentes helt annerledes ut enn mensen, derfor mistenkte jeg at jeg var blitt gravid.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 Menstrasjon skjer jo fordi kroppen kvitter seg med egget som ikke er befruktet etter eggløsning (som var modent ca to uker før mens). Så det er teknisk sett umulig å ha mens når man er gravid. Da kommer blødningene isåfall fra noe annet, men ikke mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå