Gå til innhold

Blodspor og slim.. !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mårrest da jeg var på do kom det litt blodstriper sammen med slim da jeg tørket meg. Var på do litt senere, og da var det akkurat likens. Har hatt sterke kynnere/rier?? siden i mårrest. Kommer hvert 5--6-7 min, men varer bare i max 30 sek. Kjempevondt nederst magen og ryggen når sammentrekningene kommer. Noen som kan svare meg på om jeg nå forhåpentligvis er i gang? om fette er en start, og kanskje utvikler seg.. Vil liksom ikke ringe føden enda for tenker at det må bli "enda" vondere og riene må vare 60 sek? er 38+5

takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo høres ut som noe er i gang..

Ville ringt på føden, bare for å høre jeg..:)

Lykke til:)

Gjest Sauen er fødeklar!
Skrevet

Høres absolutt ut som om noe er på gang ja=) Veldig mange får mye slim og blod når fødselen starter. Og når du har noenlunde regelmessige sammentrekninger i tillegg er det nok ikke lenge igjen=) Tror nok du føder snart jeg! Lykke til=)

Skrevet

akkurat slik har alle mine 3 fødsler startet, så jeg tror du er i gang. Lykke til. Misunner deg!!

Skrevet

..riene mine ble aldri lenger enn ca 30 sek... tror de siste to eller tre riene var ca 45 sek. Står det i parpirene fra fødselen ser jeg... Så ville nok ha ringt føden ja!!

LYKKE TIL!!! Om noen timer er du nok ferdig med graviditeten din...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...