Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Jeg skal steke kyllingfileter, koke ris og bretangesaua. Også må jeg ha noe grønnsaker ved siden av. Fint å høre andre sine middager, slik at jeg kan la meg innspirere til middager videre i uka.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Med en liten febersyk gutt, så tenkte jeg å lage pannekaker så han får i seg litt mat..
Gjest Sauen er fødeklar! Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Laks, fløtegratinerte poteter og ovnsbakte grønnsaker. Nam! =) Men trenger jeg saus? Hm...
Mamman til M&E Skrevet 18. mai 2009 #6 Skrevet 18. mai 2009 Fersk torsk, poteter og gulrøtter her :-)
carmelasoprano har født:) Skrevet 18. mai 2009 #7 Skrevet 18. mai 2009 I dag blir det rester fra grillingen igår, har kjempemye mat igjen fra i går.
*Little Miss Sunshine* Skrevet 18. mai 2009 #8 Skrevet 18. mai 2009 Rester fra i går og hva som ellers kan finnes i huset Blir nok gryterett med oksekjøtt, pølser, brokkoli, gullerot og karry + annet krydder med ris til tror jeg. Litt rar mat i dag her
Hikken Skrevet 18. mai 2009 #10 Skrevet 18. mai 2009 Har tenkt å lage pizza, er så sjelden vi spiser det :-)
celodi Skrevet 18. mai 2009 #11 Skrevet 18. mai 2009 Midi er syk så han fikk velge,pannekaker blir det!
Gjest Gul stjerne Skrevet 18. mai 2009 #12 Skrevet 18. mai 2009 Fikk et tips her inne om lapskausblanding og tikronerspølser på rema. Bruker å lage det mandager når jeg ikke har energi eller inspirasjon til å lage noe annet. Godt er det også :-)
♥KlaraKu♥ Skrevet 18. mai 2009 #13 Skrevet 18. mai 2009 Vi skal ha fiskepudding i hvit saus,brokkoli,blomkål og poteter attåt
Babyfacepsycho Skrevet 18. mai 2009 #14 Skrevet 18. mai 2009 Idag blir det pølser og potetstappe. Blir enkelt idag for vi skal på foreldremøte rett etter middag. =)
Meg og bøllegutta!! Skrevet 18. mai 2009 #15 Skrevet 18. mai 2009 Fiskeburger : )) Veldig godt for store og små...................
År og dag Skrevet 18. mai 2009 #16 Skrevet 18. mai 2009 Stekt fisk, kokte poteter, smørstekte grønnsaker (gulrot, asparges, rødløk og sukkererter) samt ostegratinerte tomater. Blir bra!
mam <3 Skrevet 18. mai 2009 #17 Skrevet 18. mai 2009 Spagetti bolognese av karbonadedeig med masse grønnsaker. Mmmm.
Gjest Skrevet 18. mai 2009 #18 Skrevet 18. mai 2009 Fiskekaker, poteter, raspa kålrot og gulrotter med hvitlølsdressing til.
Piken på landet Skrevet 18. mai 2009 #19 Skrevet 18. mai 2009 Stekte kyllingfilèer, råstekte potetbåter, og skåler med forskjellige sauser og tilbehør.
hellohello:-o Skrevet 18. mai 2009 #20 Skrevet 18. mai 2009 Her skal vi ha grove pølser med hjemmelaget stappe, servert med saus og brokkoli..
Bolla:) Skrevet 18. mai 2009 #22 Skrevet 18. mai 2009 pølse,potetmos og lompe hehe..mor er sliten idag gitt =D
power puff Skrevet 18. mai 2009 #23 Skrevet 18. mai 2009 Her ble det også grillrester fra i går! og kakerester.mmmmm.....
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 18. mai 2009 #24 Skrevet 18. mai 2009 Ble kjøttpudding i saus med kokte poteter og gulerøtter her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå