Gå til innhold

Hva er dagens middag, jenter?


Anbefalte innlegg

Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta
Skrevet

Jeg skal steke kyllingfileter, koke ris og bretangesaua.

Også må jeg ha noe grønnsaker ved siden av.

 

Fint å høre andre sine middager, slik at jeg kan la meg innspirere til middager videre i uka.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med en liten febersyk gutt, så tenkte jeg å lage pannekaker så han får i seg litt mat..

Skrevet

Det blir fajitas her i heimen c",)

Gjest Sauen er fødeklar!
Skrevet

Laks, fløtegratinerte poteter og ovnsbakte grønnsaker. Nam! =) Men trenger jeg saus? Hm...

Skrevet

Fersk torsk, poteter og gulrøtter her :-)

Skrevet

I dag blir det rester fra grillingen igår, har kjempemye mat igjen fra i går.

Skrevet

Rester fra i går og hva som ellers kan finnes i huset ;) Blir nok gryterett med oksekjøtt, pølser, brokkoli, gullerot og karry + annet krydder med ris til tror jeg. Litt rar mat i dag her ;)

Skrevet

Har tenkt å lage pizza, er så sjelden vi spiser det :-)

Skrevet

Midi er syk så han fikk velge,pannekaker blir det!

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Fikk et tips her inne om lapskausblanding og tikronerspølser på rema. Bruker å lage det mandager når jeg ikke har energi eller inspirasjon til å lage noe annet. Godt er det også :-)

Skrevet

Vi skal ha fiskepudding i hvit saus,brokkoli,blomkål og poteter attåt :)

Skrevet

Idag blir det pølser og potetstappe.

Blir enkelt idag for vi skal på foreldremøte rett etter middag.

 

=)

Skrevet

Fiskeburger : )) Veldig godt for store og små...................

Skrevet

Stekt fisk, kokte poteter, smørstekte grønnsaker (gulrot, asparges, rødløk og sukkererter) samt ostegratinerte tomater. Blir bra!

Skrevet

Spagetti bolognese av karbonadedeig med masse grønnsaker. Mmmm. :)

Skrevet

Fiskekaker, poteter, raspa kålrot og gulrotter med hvitlølsdressing til.

Skrevet

Stekte kyllingfilèer, råstekte potetbåter, og skåler med forskjellige sauser og tilbehør.

Skrevet

Her skal vi ha grove pølser med hjemmelaget stappe, servert med saus og brokkoli..

Skrevet

risengrynsgrøt.. hehe..

Skrevet

pølse,potetmos og lompe :P hehe..mor er sliten idag gitt =D

Skrevet

Her ble det også grillrester fra i går! og kakerester.mmmmm.....

Skrevet

Ble kjøttpudding i saus med kokte poteter og gulerøtter her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...