Gå til innhold

Skriver her,jeg,fikk ikke til å skrive på skravle!?!?:/ UTDRIKKINGSLAG!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forlsg på ting å gjøre i et utdrikkingslag??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Spa-dag

-Matlagningskurs

hmm, også spørs det vel om bruden har noen spesielle intresser/ønsker.

Skrevet

Tenkte faktisk på matlagingskurs:)

Men så er det jo en hel dag som skal fylles!=/

Skrevet

Vet jo ikke hva bruden liker,men kan jo si hva jeg har vært med på/vært igjennom :-)

- Go kart (veldig morsomt og får frem konkuranse instinket)

- Linedance kurs (morsomt,men mer krevende enn antatt

- Dildokurs (en selger kom å viste og gikk gjennom et utvalg- litt flaut men veldig morsomt)

- Vinsmaking/vinkurs (interessant)

- Rafting ( kjempemorro)

- curling (mye mer artig enn det ser ut som)

- bruden lager cd. (bruden var veldig flink til å synge.lagde cd med favorittsanger og hadde med forlover og en til. Artig å spille på bryllupsfesten)

- Sminkekurs (tror alle lærte noe nytt)

Men som sagt,det er jo hva bruden liker og hvilke muligheter man har der man bor. Lykke til!!

Skrevet

Jammen ikke lett å arrangere..

Men her er noen forslag for hva jeg hvertfall har vært gjennom selv og vært med å arrangere

- platestudio

- få en motorsykkelmann til å overraske og hente bruden hjemme og kjøre til en destinasjon hvor alle andre venter

- havrafting

- piknic i parken (må ha lunchpause i løpet av dagen)

- Diverse leker i parken

- oppdrag å handle klær på loppemarked som hun må gå med resten av dagen- må få et tema hun må holde.

- sende bruden inn på matbutikken for å handle noen varer for kvelden. Bare det at hun må handle fra andre sin handlekurv. Veldig festlig å væe tilskuer :-)

- ende opp et sted hvor alle kan overnatte og feste til langt på natt =) Der kan dere ha videre leker, grille og feks singstar

- gokart

- Være "kartleser" i rallybil

- spa + sminke

- matkurs

- Vinsmaking

Det var det jeg kom på i farten. Håper du får mange ideer og at dagen blir super!

Lykke til

Skrevet

Takk for mange kjempegode ideer!=D

Skrevet

Jeg skal gifte meg til sommeren og jeg HÅPER at det ikke skjer så mye på utdrikningslaget mitt. Jeg vil ikke rafte, klatre eller noe annet skummelt. Jeg vil bare kose meg og skravle med venninner som jeg ikke har sett på lenge/fått tid til å skrvle med i en travel hverdag. Jeg vil rett og slett bare slappe av og ha det herlig!

Se an bruden du skal arrangere for og tenk på hva hun ville blitt mest glad for. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...