monca*84*j12 Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Heia Jeg skal ENDELIG til gynekologen på Onsdag.. Nå har jeg ventet leenge.. Jeg har hatt samme pp nå siden nyttår, først laaang menstrasjon så lang ikke menstrasjons periode. Men i dag kan det nesten se ut som at jeg endelig mensen er på vei igjen og jeg hopper inn i ny pp=) Men siden den kom så tett opp til gyn.timen er jo kjangsen relativt stor for at jeg blir satt på pergo med en gang.. er på syklus dag 3 (Om mensen tar seg opp nå..) når jeg kommer til legen.. Det jeg lurer litt på er at jeg har testet etter el tidligere flere ganger, men aldri funnet den med testing.. Jeg finner den med temping.. Men når jeg nå kanskje starter på pergo tenker jeg kanskje og prøve og teste igjen.. Kan det hende at pergo kan være med på og gjøre at jeg endelig får positive eggløsnings tester??? Da må jeg bestille meg dem... Hadde vært fint og vite når el kommer før den kommer når man prøver pergo.. *håpehåpe*
lillehare Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 hei, lenge siden!! jeg gikk på pergo forrige mnd og testen slo ut 5 dager på rad uten at det trenger å bety at du har el alle disse dagene. pergo modner fler egg og forandrer østregen produksjonen. kjøp tester på billige tester.no og tiss på en hver dag etter endt mens, det gjorde jeg og jeg fant den, men ble ikke gravid da... håper på denne mnd, hadde el på lørdag lykke til og hold meg oppdatert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå