Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal føde på Voss, og lurer på om noen har erfaring derfra? Både positivt og negativt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har bare positivt å si om fødeavd på voss. du blir tatt godt i mot og får veldig god omsorg. heldig som får føde der. når har du termin?

Skrevet

jeg skal føde på Voss om ikke alt for lenge nå-

gleder meg til å føde der, følte oss veldig godt ivaretatt da vi var der oppe i forige uke på kontroll hos gynekolog- vi følte han var dyktig, og "menneskelig" (ikke ovenfra og ned-holdning)

Fikk omvisning på føden etterpå, og alle jordmødrene vi preiket med var kjempe hyggelige- Likte at det var så smått der- altså liten avdeling, mindre stress og mas og folksomt i gangene enn det er på de større sykehusene-

Vi fikk også beskjed om at om det var plass, så fikk samboeren min sove sammen med meg og babyen første natten. (muligens i flere netter også????)

Ang føllingstest så kan vi som kommer fra bergen for å føde, visstnok ta denne på haukeland om vi ønsker det (den skal tas av barnet tre døgn etter fødselen-)

da kan man m.a.o reise hjem til bergen før det er gått tre dager- uten å måtte kjøre hele veien opp og ned igjen med nyfødt baby for bare å ta en blodprøve.

Skrevet

Hei ,

Jeg skal også føde snart (termin om ti dager) og reiser da til Voss,

Dette blir andre gangen jeg skal føde der oppe , følte oss utrolig godt mottatt og tatt vare på sist gang.

Og det er som andre sier her inne at de på Voss har mye bedre tid til pasientene og det er ikke så stress der oppe da det er mindre fødeavdeling.

Jeg orker ikke det kaoset som er på kk, (har vært en del innom kk og har bare møtt på sure mennesker )

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...