Gå til innhold

April: Aprilbaby.


polarn & pyrene

Anbefalte innlegg

Hvordan har det gått med mormorn din?

 

Husker du skrev en del på skravlesiden her for en stund siden at dere ikke fikk hjelp til å la henne få sine sisste dager hjemme og at hun ville se lillen føre hun ville hvile.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan lese om hennes møte med vesla i fødselstråden min lenger ned her. I uken som har gått etter det har hun vært i marginal form. Vipper ut og inn mellom død og liv/ bevisshet og koma. Det er helt merkelig. det ene øyeblikket er hun døende og i neste gkipper hun på øynene og får i seg en halv youghert og nok drikke til å leve et døgn til.

Endelig har vi fått hjelp til å la henne dø hjemme. Fransiskushjelpen er hos henne ( sammen med mamma og tante) nesten døgnet rundt. de er helt fantastiske og vet virkelig å behandle en døende person. Fransiskushjelpen har også tatt en oppvask med hjemmebasertetjeneste for den lusne hjelpen og behandligen mormor har fått derfra. de har fått en nesegrus beklagelse fra sjefen for pleie og omsorg i bydele for måte de ble "hjulepet" på. de får fortsatt hjelp fra hjemmesykepleien også, men fugerer det utmerket sammen med fransiskushjelpen. Jeg håper likevel ikke det tar for lang tid før hun får slippe nå. Hun har det ikke bra, og det går jo bare en vei. Jeg hadde ikke trodd hun skulle være med oss enda, men det er hun altså.

 

takk for at du spurte !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...