♥Axinija♥ Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 ...om vel et par uker! Vi har bestemt oss for å prøve igjen etter en MA i mars, håper det klaffer på "første forsøk", nå er jeg baby-syk.... Siste mens var 11.mai, så jeg må enda vente tålmodig...sukk.. Ser at det er noen "kjentfolk" her inne, koselig å se at det har klaffet for dere igjen... Klem fra
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Hei Axinija Håper du kommer inn til oss snart og velkommen skal du være - husker deg godt både fra 1 tri og fra ufrivilling abort forumet. Jeg mistet i MA den 07 mars - og er gravid igjen, er 6+4 i dag og hååååååper og krysser fingrene for at det går bra denne gangen!!! Ønsker deg lykke, lykke til =) Klem fra
♥Axinija♥ Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2009 Hei *meg og lille snuppis*!! Husker deg veldig godt fra min tidligere tid her på BIM, husker at vi fikk begge den tunge beskjeden ganske så samtidig.. Kjempeflott å høre at du er gravid igjen, og så flott at du slapp å vente i en evighet på å bli gravid på nytt.. Takker for lykkeønskingene, kan ikke få for mange av dem...hehe... Det går nok bra for dere denne gang skal du se, nå har vi begge hatt nok uflaks... Skal du ha tidlig UL? Gode klemmer fra
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Ja, hadde en tidlig UL for 4 dager siden, på torsdag - da var jeg 6+0, men ingen hjerteaktivitet - min store skrekk og gru og det som jeg var livredd for!!! Legen mente jeg var 1 uke kortere på vei enn antatt - noe jeg egentlig vet at jeg ikke er, for jeg vet når jeg hadde EL (EL-slim og EL-smerter) og vi har ikke hatt sex etter den dagen i det hele tatt!!! Så ble veldig bekymret når legen sa at jeg skulle komme tilbake til ny UL om 5 uker i uke 11/12!!! Jeg gråt så fælt da jeg kom hjem og ringte opp til gyn igjen og fikk ny time om 14 dager istedet for!! Jeg vil så gjerne se at alt er bra - orker ikke gå i 5 uker til for så å få beskjed og skikkelig nedtur dersom det er noe galt!!! Nå har jeg nedtelling til neste UL, torsdag 28.mai - bare 10 dager igjen!!! Håååååper at alt går bra denne gangen og prøver å tenke positivt!!! Ikke alltid like lett, men man må bare prøve... Du får vel tidlig UL du også? Ønsker deg bare lykke, lykke til og gleder meg til du også kommer inn her =) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå