Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Gutten min er snart 7 uker,og jeg kjenner ikke at jeg elsker han. Ser på han og tenker,hva har jeg gjort:( Er dette for mye ansvar for meg,kommer jeg til og klare det? Han skriker mye,og er konstant missfornøyd når han er våken. Jeg er deprimert, eller i det minste veldig sliten og lei meg. Gråter flere ganger daglig!!! Er det andre som føler det samme?? Jeg er jo gla i han,men vet ikke helt hvordan.. Er bare forvirret.. Mange rare følelser ute og går..
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Høres ut som du har en fødselsdepresjon. Snakk med helsesøster eller med fastlegen din, du bør få hjelp så fort som mulig. Lykke til, ting blir bedre etterhvert. Forresten, har du noe avlastning? Enhver kan bli deprimert, sliten og lei seg av en baby som skriker hele tiden, du trenger tid til å få sovet litt ordentlig selv også.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 jeg gråt hver dag de første 2 md. Etter det annenhver. Nå kanskje hver tredje. Men kan gråte på kommando! Skal faktisk til fastlegen min om det akkurat nå. Trenger litt proff hjelp her så vil bli henvist til psykolog. Dumt å havne i dårlig spor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå