mayaya Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Tenkte å melde inn minsten også, men kanskje i noe annet enn broren, om det finnes :-p
mai mammaen til to Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 god boken, barnasbokklubb, disney klubben, olebrum babyklubb... prinsesseklubben ( den var datteren min medlem av lenge. kjempe stas. men du har kanskje bare gutter?
Gjest biss med twins Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Bokklubben barn, Tanum Barnas egen bokverden, Blåmann barnebokklubb..Penny-klubben, Boing-klubben, Tl-klubben. Hvor gammel er minsten din da?
Babyønske �� Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 www.goboken.no Bokklubben baby og Bokklubbens barn, www.bokklubben.no Ole Brumms babybokklubb og Disneyklubben, www.univers.no Babyglede og Barnas egen bokverden, www.tanumbokklubber.no
mayaya Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2009 hehe, han er 4 uker broren har vært innom Blåmann, goboken, disney, den hos de norske bokklubbene.. kanskje flere også? er fremdeles medlem i disney da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå