Gå til innhold

Svigers later som ingenting har skjedd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Har dårlig forhold til spesielt svigermor,som ikke

vil ha godt forhold til meg(se andre innlegg)

Uansett hva som skjer meg,er det ingen forståelse for meg og mitt.

Mistet faren min og barnas snille bestefar i selvmord iår.Knust.

Fikk kun en kondolanse-sms.

Fikk ingen blomster personlig,men hun sendte krans til begravelsen

som hun ikke kom til pga benbrudd.

Greit nok,men oppførselen er iskald. Jeg og mamma og barna

var der på besøk i ettertid,men hun var mest opptatt av at sønn ikke kunne være med....

 

Svigerfar m sambo sendte blomster til meg personlig,men ingen krans

til begravelsen de ikke kom til. Og han gjør også som ingenting har skjedd. Hadde ikke regnet med store støtten fra den sv.far og sv.mor uansettt,men ekkelt å tenke på at uansett hvilken katastrofe som inntrer,så får det liksom ikke blitt stort nok når det gjelder meg.

Dem er såpass ekle til tider at de er faktisk litt diskre skadefro...

 

Må nevnes at jeg mistet stefar 1 mnd før jeg mistet faren min,så det har blitt mye påkjenninger.

Alle andre har vært fantastiske,men synes det virker som at svigerforeldre nesten vil markere at de ikke bryr seg.

Har ikke blitt deppa pga dems ignorering,men reagerer litt på det.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du har det tungt.

 

Syns likevel du overreagerer her i forhold til dine svigerforeldre. Hva er det du ønsker de skal gjøre? Skjønner ikke hvorfor du henger deg opp i personlige blomster og kranser. Det gjør vel ikke akkurat sorgen lettere. Er vel mer vanlig at venner o.l sender blomster, enn ens egen inngifte familie. Mange ønsker heller at folk gir noe penger som gis til et veldedig formål etter begravelsen. Enn å få 1000 blomster sendt på døra.

 

Dessuten kan det jo hende at de rett og slett ikke vet hvordan de skal forholde seg til det som har skjedd. At de har vanskelig for å vise følelser. Jeg er selv ikke noe flink til å vite hva jeg skal si og gjøre når folk opplever tragiske ting. Er ikke like lett for alle! De kan jo si at de er der for deg om du trenger noe. De har jo fakstisk ikke ignorert det som har skjedd! De har sendt både kranser og sms.

Skrevet

Noen mennesker synes det er vanskelig å forholde seg til død, og ikke minst til selvmord.

 

Hvis du ikke har et nært forhold til dem, tenker de kanskje at du ikke vil dele tankene dine med dem om dette, fordi det er for privat.

Skrevet

Da min mor døde, sendte svigers krans til begravelsen. Hadde aldri forventet å få blomster selv??? Hva skulle det være godt for? Tror det må være forskjelle tradisjoner rundt om, her er det i alle dall ikke vanlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...