Moi 32 Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Skal til legen i morgen, men vil gjerne bruke farris til da siden jeg hører mange sier de har god erfaring med det. I hovedsak jeg selv som er angrepet. Smører puppen med farris, og lufttørke, og pensle munnen til snuppa med q-tips, eller...??
Gunn og Gutta Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Jeg dyppa bare en gas-klut i farris, og lot babyen suge på den.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Du kan pensle med q-tips, duppe kluten som hun over skrev, eller gi en t-skje med farris. Fikk vite av legen at det var det beste, å gi t-skjeer med farris. Brystet ditt er jeg ikke sikker på da jeg ikke ammet selv, men dethøres fornuftig ut å smøre på og la det lufttørke ja.
Slæsh84 Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 Hei. Dette har jeg mye erfaring med.. Vi har hatt prob. i flere mnd. Gått på kur på kur med Mycocostatin. Dere må begge behandles siden dere smitter hverandre når du ammer... Farris hjalp ikke oss... Ikke canasten heller.. Til slutt etter ca 3mnd gikk det over av seg selv.. Men var møkkalei det. For når det er på det verste svir/brenner det når babyen får melk.. Håper dere virkelig slepper så mye styr og så lenge plagsomt. Bare husk hvis andre sier noe annet at det som er veldig viktig er at dere BEGGE BLIR BEHANDLET!! Jeg tok kontakt med Stavanger Sykehus,fikk da papir ang. behandlingen å gikk til legen å fikk respept.! Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå