Gå til innhold

Vekten??


r27

Anbefalte innlegg

Hvordan står det til med vekten hos dere?

Jeg er i uke 19 nå, har ikke lagt på meg noe spesielt. Ksnakje 1kg eller noe, veldig deilig. Men de kommer vel om en liten stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 17, og har lagt på meg tre kg. Ikke fult så deilig, men helt greit. Det viktigste er at babyen har det bra i magen:)

Vi var og hørte hjertelyden i forrgie uke, det var utrooolig stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er og uke 19 og har ikke lagt på meg ett gram, gått ned 3 kg. Men er vel ikke lenge før vekten går oppover tenker jeg . Hehe. :)

 

Ja er stas og høre hjertelyden, helt fantastiskt :)

Jeg skal på ultralyd imorgen, det skal bli morro :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte også hjertelyden i dag,150 slag, så etter kjerringråd så skal vel det bli en jente. Men satser ikke på at det stemmer.

Skal på UL neste tordag, skal bli deilig, Har alt vært på to så skal bli godt å se på den neste om alt fortsatt er bare bra med bebisen.

 

Lykke til på UL i morgen Silje_vanilje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19+4 idag. Gått ned 4.5 kg, men gått opp 1.5 kg siste uka. Så da er jeg minus 3 kg. Men nå begynner magen å merkes for min egen del. Kjenner at beltet må et hakk ut, så nå går vel vekten bare en vei og det er opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk r27 :)

Sist hos jordmor var hjertelyden på 149 :)

Har følelse på d er en jente, men er sannelig ikke godt og si :)

Så skal bli spennende på UL imorgen tidlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17+5 og opp 6 kg.. Alltid vært slank, men nå renner kiloene på i full fart! kanskje jeg trengte litt å gå på... håper bare de renner av igjen etterpå ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20+5 i dag og 3 kg opp.. Har så lyst på godteri og vanskelig for å styre meg at jeg er redd det kommer til å ta helt av de neste ukene:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikke ned 3 kg starten og er nå gått opp igjen 2-3 kg, vekten klarer ikke helt å bestemme seg, så jeg er ca der jeg var i starten.

Har ikke noe tegn til graviditetsmange ennå...

Er 21+3 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk ned 8 kg i begynnelsen, og gått opp igjen 2. Jeg er i 21 uke.

Gitt at jeg er halvveis så regner jeg med at kiloene begynner å renne på nå. Men, de trenger ikke kjenner jeg.

Dette er nr to, så magen min ble fort stor. Ikke noen som helst tvil om at jeg er gravid for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18+2, og ned 4 kg. Men så er jeg jo litt overvektig, så en sunnere livsstil gjør vel sikkert at kroppen automatisk slipper de overflødige kiloene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er i uke 23 og har ikke lagt på meg i det hele tatt. Skal derfor på ny ultralyd kontroll for å sjekke at alt er bra med babyen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uke 22 +2 og har gått ned ca 5,5 kg. Hadde det samme i forrige svangerskap og alt stod fint til med babyen. Får håpe det er samme denne gang.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 23 + 3 nå og har gått opp 3,5 kg. Veide bare 53,5 før svangerskapet, så er vel helt i rute med kiloene tenker jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er i uke 21 og har gått ned 1,5 kg. Dette har bekymret meg litt så det er veldig flott å lese om alle dere andre som også har gått ned :)

Nå ble jeg mye roligere!!

magen begynner å sprenge på her så nå kommer vel også kiloene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 22 no og har lagt på meg ti kilo. Hmmm... Synntes det var litt masse når eg såg andre innlegg her :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 24 og har lagt på meg 4 kg... "Alle" sier det er lite, og at jeg har gått ned i meg selv..det er kun magen som har blitt større. Men ser av dere andre her at det virker ganske normalt..

Men det er nok det sunne kostholdet og null alkohol samt ingenting søtt (er kvalm fremdeles..) som hjelper godt på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...