Gjest Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Finnes det noe bedre? :-) Gravid i 7'ende måned, hoven i beina, god og rundt over både mage og midje, hadde ikke orket å sminke meg, bustete på håret, bare tilfeldig sammenraskede klær på som neppe var av de mest flatterende og med en ganske så usexy gange på grunn av bekkenplager gikk jeg bort til mannen forleden. Han beiset terassen, jeg spurte om vi trengte noe på butikken. Ikke det han kom på, så da svarte jeg at jeg skulle bare inn å dra en børste gjennom håret, så skulle jeg hente ungene i barnehagen. Han ser på meg. "Trenger du det da?", spør han. "Ja, føler meg ikke akkurat så fresh", svarer jeg. Han smiler. "Du er da tusen ganger freshere og finere enn noen av de der nede uansett, gå som du er du, du ser nydelig ut!" *smelte* (jada, vet jo at han sikkert ikke tør å si annet, men det varmer nå uansett :-)). Bare for å ha en liten motvekt til alle de negative mannfolkinleggene :-) Jeg synes ihvertfall mitt mannfolk er herlig, er så glad for at jeg har ham!
Rapunzella Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Helt nydelig! Skjønn mann du har (-jeg òg heldigvis!) :-)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Heldige dere er :) Hilsen ei som ikke er så heldig.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Så koselig da:) Jeg digger mannen min jeg og ! Han er bare så omsorgsfull og støttende:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå