Gå til innhold

Til håpet.

☆Meg og lille snuppis+knerten☆

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det på din UL i dag?? Er kjempespent altså =)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,jeg har bytta nick fra håpet til lykkelig+spire...d jeg fikk se var fostersekken å plommesekken å en liten svart prikk...hun mente jeg var litt mindre på vei enn menstermin sa...alt så fint ut men,va litt dumt å ikke få se hjerteslag da..skal tilbake onsdag 27 mai...

Skrevet

Hei igjen =)

Ja, lurte på om det var deg - men var ikke sikker på om du hadde bytta nick - men nå vet jeg jo det!!! Da er vi i samme båt da, legen sa jo det samme til meg at jeg måtte være litt mindre på vei enn det jeg antok selv, men ale så jo fint ut, lukket og fint, fostersekken og embryoet var ca 5 mm stor, tilsvarende ca 5 uker =)

Jeg skal tilbake torsdag den 28 mai jeg da, bare 10 dager igjen, hehe - gleder meg til det!!! Da tenker jeg vi får se hjerteslagene =)

Ha en fortsatt strålende fin dag da og husk og oppdatere når du har vært på UL neste onsdag =)

Klems

Skrevet

når var d du var på ul første gang? ja håper vi får se mer neste gang vi er på ul :) håper spirene våres vil oss vel da..hehe...ja alt var lukket å fint hos meg også,jag hadde lagt 2 egg på høyre eggstokk sa hun til meg så d kunne ikke utelukkes at jeg fikk se 2 hjerter slå neste gang..hehe...håper nå bare d er 1 da men,tar d som d kommer....skal gi deg oppdateringer seff å d samme må du gjør me meg :) vi er vel like langt på vei stemmer ikke d? jeg har termin 9 januar,i hvert fall til ordinær ul...

Skrevet

I dette svangerskapet var jeg på første UL på torsdag som var - når jeg var 6+0, så gleder meg veldig til UL om 10 dager - torsdag 28.mai - gleder meg til det - hvis ikke det banker noe hjerte da - da har det gått galt - men jeg er positivt innstilt inntil det motsatte er bevist, hehe =)

Jo, vi har jo termin samme dag - 09.januar 2010 ihvertfall frem til ordinær UL ja... så er 6+4 i dag, men jeg skal ha keisersnitt så da tror jeg det blir desember 2009 baby på meg...

Blir spennende å se =)

Gleder meg til oppdatering fra deg!!

Klem fra

Skrevet

å,så du skal ha keisersnitt ja,da blir d desember baby på deg din heldigris :) kan skjønne vi kommer til å få se hjerter som banker i neste uke...d kommer til å gå kjempe fint med oss begge to... :) men,som du sier d skal bli spennende...gleder meg til god nyheter fra deg den 28 mai...tenk når vi skal på ordinær ul å få vite mer om babyene våre da,kjønn å bare se da hvor mye di har vokst :) mange klemmer fra meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...