Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 min baby spise grøt to formiddag og kveld. Jeg tar ca 100 ml vann og blander med grøtpulver slik at det blir en litt flytende konsistent. ved middagstider blir et enten et halvt middagsglass eller noe hjemmelaget og frukt til dessert. Drikker vann til måltidene. Ellers ammer jeg sånn innimellom. Mest morgen og kveld. Jeg synes dette virker så lite, har prøvd å gi mer mat, men h*n vil ikke ha. hvordan er deres dager lagt opp når det gjelder mat til baby 9-10 mnd?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Brødskive til frokost (vil ikke ha grøt da) Brødskive til lunsj. Ca en brødskive begge disse måltider, uten skorpe Middagsglass, mellom 1/2 og et helt. Fruktmos til dessert Grøt til kvelds, ca 1- 1 1/2 dl, litt tykk Ni mnd og en uke gammel.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 frukt til frokost eller halv skive (vil ikke ha mer) to skiver til lunch frukt mellom lunch og middag et glass til middag to skiver til kvelds. 10 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå