2 Hærligheter! Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Er dette " normalt"? Syntes det var så mye på så kort tid.. Er i uke 24,og har ikke gått opp mer enn 1 kilo ellers i svangerskapet..
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 hei:) skulle akkuratt til å skrive et liknende innlegg! jeg har nemlig lagt på meg 1kg på tre dager!! i forrige svangerskap la jeg på meg 5 kg på en måned, og da sa legen at meste parten av det nok var vann. håper det er tilfelle, det går jo ikke an å legge på seg så mye i fett på såå kort tid?! noen andre som vet? hehe...
koala Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Jeg har også hatt kraftig vektøkning i ukene 18-24 og var litt bekymret, men legen sa det var helt normalt. Er visst veldig vanlig å legge på seg mye akkurt i denne perioden. Etterhvert vil magen ta mer plass og det er ikke rom for så mye mat så da flater vektøkningen ut litt.
2 Hærligheter! Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2009 Ok,godt å høre.. Har ikke noe vann i kroppen heller,så ble overasket over denne vektøkningen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå