Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag 5+5 og jeg synes dagene snegler seg av sted.

Jeg er mer eller mindre kvalm hver dag. Noen dager er verre en andre. Har fortsatt ikke kastet opp. Kjenner litt småstikking i brystene inni mellom. De er litt ømme om kvelden etter en hel dag med BH, men neste morgen merker jeg ingenting. Kjenner kanskje bitte litt når jeg får dusjstrålen på brystvorten. Jeg er litt hoven nedentil. Litt mensmurring/smerter, men det har avtatt noe. Har litt mensenfølelse. Når jeg sjekker, er det ingen mens. Har merket litt mer utflod de siste 2 - 3 dagene. De første dagene var jeg litt kaldt av meg, men de siste dagene har jeg vært veldig varm av meg. Våkner svett og klam om natten. Er oppe å tisser om nettene og har ikke hatt sammenhengene søvn siden jeg testet positivt. Har hatt par dager med svimmelhet. Føler at brystene har blitt tyngre og større. Luktesansen har vært ekstrem god, men vet ikke om det har med graviditeten å gjøre. Kjenner litt småstikking og at jeg er litt øm nederst i magen og nedover mot underlivet (er ikke så flink til å forklare).

Jeg har fått time til tidlig UL. Skal ta UL da jeg er 7+1. Håper de siste dagene går raskt.

Hvordan går det med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hei =)

Jeg er i dag 6+4 og synes også at dagene snegler seg avgårde. Glemmer egentlig at jeg er gravid, kjenner nesten ingen symptomer bortsett fra at jeg er litt trøttere enn vanlig og har veldig ømme bryster. Litt hodepine innimellom, men skulle ønske jeg hadde flere symptomer slik at jeg kunne få bekreftet graviditeten, for jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt bortsett fra at jeg har stor og oppblåst mage!!!

Var på UL når jeg var 6+0 men legen mente jeg måtte være 1 uke kortere på vei enn anntatt, for det ble ikke påvist noe hjerteslag ennå da - skal tilbake til ny UL om 10 dager!!! Håper jo at alt går bra da =)

Lykke til dere andre, godt å høre hvordan dere andre har det også!!!

Klem fra

Skrevet

var hos legen for ikke så lenge siden, var da 8 uker på vei men nå er jeg 9 uker på vei :)

var endel kvalm i begynnelsen men ellers så er jeg ikke så kvalm nå lenger, men spiser jo som en hest da : (

Har allerede lagt på meg 3 kilo, så det er ikke noe moro, men men : D

Skal til legen igjen den 05.06 så da får vi se : D

Jeg har ømme bryster å klarer ikke å ligge på ryggen å sove lenge, er mere trøtt nå om dagen enn det jeg var før ellers så bare koser jeg meg : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...