Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 er det noen her som har prøvd de.å bruker de.de er jo dobbelt så billige som pampers bleier.å kanskje like bra??
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Bedre enn pampers og dobbelt så billig! Tørre, tynne, lekker ikkke, blir ikke for tette og holder på fukt
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 De er bare dritten. Det er en grunn til at de er så billige som de er. Sønnen min fikk utslett over hele, var bestandig gjennomvåt. De holder ikke på noenting!
Neverstill Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 de r helt flotte på dagen men pampers og libero holder bedre om natten
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #6 Skrevet 18. mai 2009 Er det ikke med disse som med andre "first price" produkter at det bare er avtalt en minstestandard som skal oppfylles? Produktene kommer ikke fra samme sted hver gang selv om pakningen ser lik ut. Det kommer ann på hvem som har lakt inn det beste tilbudet på leveransen. Av denne grunnen er det vanskelig å vite hva man får når man kjøper "first price".
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #7 Skrevet 18. mai 2009 Heh? Er bleiene forskjellige og av forskjellig kvalitet fra pakke til pakke liksom...??
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #9 Skrevet 18. mai 2009 Jeg har kjøpt first price bleier lenge, og det har aldri vært noen forskjell på pakkene, selv om jeg bruker flere ulike kiwi-butikker i distriktet. pampers har en eller annen lotion som sønnen min reagerte på, var bestandig rød og sår. det har det ikke vært noenting av etter at vi begynte med fp, så da har vi bare fortsatt... han er nå snart tre, og nesten ferdig med bleieperioden, men bruker fremdeles noen av truse-bleiene innimellom... kan anbefales:)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #10 Skrevet 18. mai 2009 Sån er det i hvertfal med en del andre varer.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #11 Skrevet 18. mai 2009 i barnehagen jeg jobber bruker ca 50% av ungene first price bleier, og har aldri merka noen forskjell på di å andre bleie slag:) kommer til å bruke first price sjøl jeg når ungen er ute:) MYE billigere;)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #12 Skrevet 18. mai 2009 Dette var gode nyheter for en pamperskjøper.. Men til hu over her som brukte pampers med lotion, det finnes to typer pampers, en som heter active fit, også den der comfort eller noe. active fit har meget bra oppsugning, og comfort er de de med sånn grønnt "belegg" nedi, sikkert den med lotion det da. (Kjøpte begge typer for å se hvem som er best).
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #13 Skrevet 18. mai 2009 Elsker first price, mye bedre enn både pampers og libero. Tynne, lekker ikke, lukter ikke og gjør ikke stumpene her i gården røde. Beste bleie vi får kjøpt ialle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå