Gå til innhold

Hva går frokostkonseptet ut på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min veier noen kilo mer enn hva han kunne ønske seg. Magen buler, hehe.

Hadde det vært mulig, skulle jeg gjerne ha fått 5 kilo av ham, for jeg vil ikke gå lenger ned...

Men hva går dette frokostkonseptet ut på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg skrev akkurat en tråd lenger ned. Har bestilt det nå. Fikk masse nyttig info av selgeren. jeg klarer ikke gjengi alt, men du kan jo bare spørre han?

[email protected]

Kort fortalt går det ut på å drikke 1 shake, 1 glass aloejus og 1 glass te til frokost. Da blir cellene mette og kroppen trenger ikke fett og søtt og alt man legger på seg av. Du skal drikke 1 skake og 1 te til kveldsmat også+ spise 4 sunne måltider resten av dagen. Du får oppskrifter og matplan av selger på alle måltidene og han følger opp.

Jeg har lest om veldig mange her som har gått ned. Jeg skal selv ned 25 kilo.

Skrevet

Dette vil jeg prøve og. Kan jeg bare skrive til den mailen?

Jeg må ta meg sammen. Har ikke noe valg! Huff... begynner nesten å gråte bare ved å skrive det, men har 30 kg for mye. Jeg skylder barna mine å slanke meg! jeg skylder meg selv det og. Nå skal jeg klare det :o)

Skrevet

Evt kan du google deg til en annen selger, siden at det er mange her som er temmelig misfornøyde med han.

Det er blitt drevet aktiv markedsføring for han her.

Skrevet

jeg er megafornøyd med han jeg :) Han har gitt meg utrolig masse tips og råd og jeg får gratisk smaksprøver og han betaler porto. Bedre servise skal man lete lenge etter. Jeg har lest trådene her inne og av det jeg kan se er de aller fleste fornøyd med han :) Sjalusien leve lenge. Lurer på hva dere anonyme som ødelegger for andre får ut av det?

Hva gjør det for dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...