Meg og Lillemor Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Har ei lita jente på 4 1/2 mnd.. Å nå lurer jeg på når de kan begynne å drikke vann?? Tenker på når sommern kommer og det blir varmt.. de blir vell tørste??
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 kokt vann kan de jo drikke fra de er nettopp kommet til verden På helsestasjonen sa de til meg vann fra spring og flasker når de er ca 6 mnd
Meg + 2 prinsesser Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Lille har fikk vann fra ho var noen uker gammel, veldig greit å begynne så tidlig som mulig. Lille har ville ikke ha de første ukene, tok lang tid før ho likte det. Så det er bare å sette gang=)
Meg og Lillemor Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2009 ok takk for svar! Da skal vi prøve litt.. gir dere det lunket, eller spiller det liten rolle?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 Ga lunkent i førsten, kokte opp vannet og lot det avkjøle seg.. I førsten drakk ho bare vann av tskje også, prøv deg frem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå