Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt vondt i halsen i en uke nå. Siden torsdag har det bare blitt verre.Tett i nesen, vondt i halsen og hode, tett i bihulene osv. Var hos lege på fredag og fikk da vite at jeg hadde en virus infeksjon. Har vært forsiktig med paracet, og alt annet pga. babyen. Men nå holder jeg på å bli sprø, våkner hver time/halvannen på natten enten for at jeg må tisse eller hoste, og så tar det ene det andre! Har termin 30 mai, så om 12 dager. Kjenner at jeg ikke er klar i det hele tatt dersom en fødsel setter i gang nå. Er det noen som har en bra hestekur som man kan ta selv om man er gravid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikk et par teskjeer ren sitronsaft, gjerne flere ganger om dagen, det skal få bort basseluskene. Jeg var veldig forkjølet på slutten av forrigesv.skap. Ble frisk etter et par-tre dager. Helt ufarlig også. Lykke til og god bedring!

:o)

Skrevet

Takk for tipset, skal sende mannen i butikken når han kommer hjem fra jobb!

Skrevet

Hei snuppa,

har du prøvd "nesehorn"? Det er en sak man bruker for å skylle saltvann gjennom systemet..

Fungerer for meg når jeg er tettt i bihulene :-)

Håper du blir frisk fort!

Skrevet

Bruk nesespray beregnet for barn, det har jeg gjort gjennom hele svangerskapet om natten pga tett nese. Fikk høre det at det er så lite som tas opp i kroppen så det er ikke noe farlig for barnet å ta en liten spray med otrivin for å løse opp nesa. Men dette gjør jeg kun natterstid for å kunne få sove godt. På dagtid klarer jeg meg uten.

Skrevet

en teskje med honning hjelper i hvertfall å "smøre" halsen litt, sitter her jeg også med påbegynnende forkjølelse for andre gang på litt over en mnd (fordi jeg er så varm så går jeg med for lite klær på meg og i går så blåste det masse....... klask i pannen til meg)

Skrevet

Har ligget en uke selv med dette,vet åssen du har det..Slitsomt er ordet men dog ikke dekkende..Verste er natten...ER man ikke tett må man tisse.. hehe

Skrevet

Takk for gode råd!! Maren har tatt saltvannsspay med menthol, vet det er best med slikt horn men har ikke det i hus nå.. Hvordan er det med deg?

Har nok vært litt for rask til å ta av meg tøyet jeg også, siden jeg er så varm. Nå har jeg karantene med ikke lov til å gjøre noe annet enn å se på tv, sitte på pc og sove. Har på meg ullsokker og drikker te med honning og masse vann!! Mannen min har "bedt" den lille om å komme ut i morgen, jeg sa at jeg tror han må endre dagen til onsdag, slik at jeg klarer å hjelpe han på vei, tihi!! God bedring til dere andre, må vi blir friske FORT!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...