Gå til innhold

Da mistet jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så får vi bare prøve igjen. Fikk svar på prøvene nå, og dem lå bare på 3..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så trist. Unner jeg ingen. Mistet selv 4. novmenber 2008. Føltes helt forferdelig. Bare gråt og gråt. Var da i uke 9. Men selv om man tror at men ikke kommer til å komme over det så går det faktisk etterhvert. Jeg er nå gravid igjen og i uke 14, så håper alt går bra denne gangen:) Er bare å prøve igjen. Håper dere kommer dere inn igjen her snart da. Lykke til meg prøvingen;) Og mange trøsteklemmer

Skrevet

Takk! Da går det nok fint for deg denne gangen=)

Håper virkelig vi blir gravid fortere denne gangen!

Skrevet

Det går sikkert bra. Det som hjelp meg (tror jeg da..) var holde meg unna bim. Ble liksom igjen her inne etter jeg mistet. På Bli gravid. Vi prøvde vel egentlig ikke å bli gravide, samboer ville egentlig ikke ha barn nå, men han praktiserte hopp av i svingen metoden, så jeg krysset fingrene. Og jammen meg glemte han seg bort dagn før EL..hihi. Vi er jo glade og fornøyde begge to. Jeg hostet en del rundt El så drakk solvipect hostesaft. så vet ikke om denne hadde noe med saken å gjøre. Har lest i ettertid at denne er et kjerringråd.

Så en kjepp oppsummering. Holdt meg unna bim, drakk litt hostesaft og var på romantisk tur helgen jeg hadde EL. Da klaffet det:) Kan vel også ha noe med at jeg ikke tenkte på at jeg MÅ bli gravid, og bare slappet av.

Skrevet

ja, sant det du sier=) Men har vært ganske flink til å ikke stresse de 2 siste månedene, og da gikk det jo. Håper på å bli fort gravid igjen:)

Skrevet

Uff - så utrolig leit =(

Jeg mistet selv i MA i uke 12 den 07 mars, det er bare 2 mnd siden! Fikk mensen etter 4 uker og jammen er jeg gravid igjen, 6+4 i dag. Det gikk kjempefort å bli gravid igjen, og krysser fingrene for at det går bra denne gangen!!! Var jo ett sjokk å få vite på tidlig UL at det ikke var noe hjerteslag der og at jeg måtte gjennomgå en revisio (utskraping).

Ønsker deg bare lykke, lykke til og god trøsteklem fra

Skrevet

Huff..så trist!! :(

Har mistet tidligere i år, jeg og. Føler virkelig med deg!

Håper dere blir fort gravide igjen, da.. det skal visst nok gå fortere når man nettopp har mistet.

Mange trøsteklemmer fra meg.

Skrevet

Så trist....men forhåpentligvis går det bedre neste gang (og sannsynligvis gjør det jo det). Håper du blir fort gravid igjen! Heia!

Skrevet

Takk alle sammen! Trøster meg med at det kanskje ikke tar så lang tid før det klaffer denne gangen=) Håper spirer sitter hos dere tiden ut!

Takk for trøsteklemmene:)

Må si jeg gleder meg til å komme til bake hit:D

Skrevet

Ønsker deg så utrolig masse til lykke med neste gang, håper vi ses her snart igjen:) Selv om det er tøffdager, tenk positivt og vær glad dere har hverandre og vet dere kan bli gravide:)

Klem

Skrevet

Hei!

Så trist at det ikke gikk bra denne gangen - men neste gang _skal_ spiren sitte i 9 mnd!

Lykke til med prøvingen - tipper vi ser deg igjen her inne på 1. trimester om ikke så altfor lenge.

Klem fra

Skrevet

Uff, det var vondt å høre!

Jeg vet at du har det vanskelig nå. Varme tanker og gode glemmer til deg fra meg.

Skrevet

Hmm, dette er nok ingen regel... Mistet 2 ganger i mars 2005, og da tok det 4 år å bli gravid igjen... Men nå er jeg i uke 14, så gi aldri opp håpet :-)

Masse lykke til!

Skrevet

heisann..

dette var trist og høre :(

jeg mistet jo i april men jeg er nå i min 7ende uke :)

og de sier at har du mistet en gang e det ekstremt sjeldent man mister en gang til.

selv om det ikke hjelper så masse.

jeg mistet 9 april og ble gravid igjenn med en gang. fikk ikke en mensen engang.

håper og se deg her snart igjenn..

masse babystøv til deg

Skrevet

Tusen takk for det H E L !! Håper så inderlig at jeg kan være den personen som ikke får igjen mens, hehe! Skal være veldig flink denne måneden og konsentrere meg om andre ting, så håper det hjelper:)

Er liksom helt utrolig hvor glad man blir når man står der med den positive testen etter man har prøvd en stund, og så utrolig kjipt det er når man plutselig må begynne på nytt.. Men denne gangen skal det gå;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...