hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Mye fisk, og magert kjøtt ( kylling og svin), masse grønnsaker/salater . Har erstattet hvit ris med byggryn , drikker vann og mye av det. Har jeg lyst å knaske på noe er det frem med gulrot ol. Spiser noe godt på lørdag men overdriver det ikke. Tren, gå istedet for å kjøre bil osv. Trening er viktig, går mye raskere ned i vekt da. Lykke til :=)
Gjest amandine Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 frokost:2 skiver med lett ost og skinke, plus salat, tomat , agurk, et glass juice, vann og kaffe lunsj:stort sett samme som frokost men ikke juice, pleier å ta litt ekstra frukt og grønt med. middag: kjøtt/fisk pluss salat i varianter mellommåltid en yoghurt 0,1% kveld en skive m ost stort sett pluss litt frukt. God og mett og går ned passe jevnt og trutt. Jeg følger grete roede...
Gjest Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.4602132 http://www.iform.no/pub/art.php?id=1081 + krom som tar vekk søtsug
MintCondition Skrevet 18. mai 2009 #6 Skrevet 18. mai 2009 Knekkebrød, magert pålegg, vanlig middag...ikke kaker, godteri og brus. Og så trener jeg, og triller tur med poden hver dag Gått ned 2 kg på 10 dager nå!
Gjest Skrevet 18. mai 2009 #7 Skrevet 18. mai 2009 laktoseredusert melk er veldig magert. pluss at det inneholder ekstra d- vitaminer. holder seg mye lengre også.. jeg bruker det til 45g havregryn om morraen. med en liten neve rosiner. + kanel (kanel forbrenner med 2g)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 18. mai 2009 #8 Skrevet 18. mai 2009 Magre meieriprodukter Fisk/svin/kylling Magre kjøttpålegg, makrell i tomat (sunne fettsyrer) Mye grønnsaker Fullkornspasta Grovt brød Vita hjertego produkter Havregryn, Weetabix, Havrefras (med ekstra lett melk) 3 frukt hver dag (ulike) Spis små måltider - MAKS 4 timermellom hvert måltid!!! Middag - halv tallerken grønnsaker, 1/4 tallerken potet/pasta, 1/4 kjøtt. Sunne fettsyrer øker forbrenningen, så pass på å spis fet fisk et par ganger i uka. Magre meieriprodukter øker forbrenningen, så drikk gjerne 3 glass lettmelk til dagen. Nøtter inneholder sunne fettsyrer, og vitaminer/mineraler, så spis med fordel en neve usaltede nøtter hver dag Spis frokost hver dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå