Gå til innhold

Hva spiser dere? dere som skal ned i vekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger masse tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye fisk, og magert kjøtt ( kylling og svin), masse grønnsaker/salater . Har erstattet hvit ris med byggryn , drikker vann og mye av det. Har jeg lyst å knaske på noe er det frem med gulrot ol. Spiser noe godt på lørdag men overdriver det ikke. Tren, gå istedet for å kjøre bil osv. Trening er viktig, går mye raskere ned i vekt da.

Lykke til :=)

Gjest amandine
Skrevet

frokost:2 skiver med lett ost og skinke, plus salat, tomat , agurk, et glass juice, vann og kaffe

lunsj:stort sett samme som frokost men ikke juice, pleier å ta litt ekstra frukt og grønt med.

middag: kjøtt/fisk pluss salat i varianter

mellommåltid en yoghurt 0,1%

kveld en skive m ost stort sett pluss litt frukt. God og mett og går ned passe jevnt og trutt. Jeg følger grete roede...

Skrevet

Knekkebrød, magert pålegg, vanlig middag...ikke kaker, godteri og brus. Og så trener jeg, og triller tur med poden hver dag :)

Gått ned 2 kg på 10 dager nå!

Skrevet

laktoseredusert melk er veldig magert. pluss at det inneholder ekstra d- vitaminer. holder seg mye lengre også.. jeg bruker det til 45g havregryn om morraen. med en liten neve rosiner. + kanel (kanel forbrenner med 2g)

Skrevet

Magre meieriprodukter

Fisk/svin/kylling

Magre kjøttpålegg, makrell i tomat (sunne fettsyrer)

Mye grønnsaker

Fullkornspasta

Grovt brød

Vita hjertego produkter

Havregryn, Weetabix, Havrefras (med ekstra lett melk)

3 frukt hver dag (ulike)

Spis små måltider - MAKS 4 timermellom hvert måltid!!!

Middag - halv tallerken grønnsaker, 1/4 tallerken potet/pasta, 1/4 kjøtt.

Sunne fettsyrer øker forbrenningen, så pass på å spis fet fisk et par ganger i uka.

Magre meieriprodukter øker forbrenningen, så drikk gjerne 3 glass lettmelk til dagen.

Nøtter inneholder sunne fettsyrer, og vitaminer/mineraler, så spis med fordel en neve usaltede nøtter hver dag :)

Spis frokost hver dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...