Gå til innhold

14 dager til termin og jeg holder på å bli GAL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått i en eeeevighet med stor mage, og det kommer jo ikke noen baby. Hva i all verden skal jeg gjøre for ikke å gå fra vettet?! Flere som synes tiden sniiiker seg av gårde, og føler de blir halvsprø av å vente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det PRIKK lkt som deg--- 14 dager til termin jeg også (1 juni)

Skrevet

Heeelt enig, har 5 dager til termin men skulle gjerne født forrige uke..... ;)

Skrevet

Signerer dere begge jeg!

Holder på å gå på veggene her hjemme....

Kjeder meg med permisjon, klar for å bli kvitt magen og ikke minst klar for å hilse på lille-jenta vår :-)

17 dager igjen til termin, men håper håper håper at hun kommer snart!!!

Skrevet

JEG OG!

15 dager til termin og nå er det plutselig ikke noe gøy lenger. Drit lei av magen, lei av at alle spør, lei av å gå hjemme alene, lei av å ikke få sove, lei av å kle på meg kjedelige store klær, lei av hovne føtter, lei av vondt i bekkenet - i det hele tatt BARE LEI!!!

Grrr..

Skrevet

Jeg er 5 dager over og kan trygt sies at jeg ER gal.. Er så irritabel, sint, sur, depressiv at alt er bare svart.... så hvis man skal unngå å bli gal på overtid så bør man bare sette seg i hodet først som sist at babyen ikke kommer før minst to uker over termin, da er det kanskje håp om å bevare vettet.. Jeg har hele tiden vært sikker på den skulle komme før eller til termin siden de andre har gjort det, så nå straffer det seg..

Skrevet

signerer denne, 11 dager til termin og jeg kjeder vette av meg, har hatt 100 % jobb inntil nå og overganger en brutal, plutselig skal man ikke gjøre noe annet enn å vente..... tror jeg skal begynne å pusse vinduer eller noe

Skrevet

JA JEG ER GAAL!

Var hos jm idag, hodet er ikke helt festet lenger og ingenting er i ferd med å skje. Har 5 dager til termin. Er så sur, irritabel, sliten, trøtt, astløs og lei meg om dagen at det er et mareritt!!!

Skrevet

Stakkar dere, jeg har 10 dager til ul termin,og synest det går helt greit, dette er nr 2 og jeg har ikke vert dårlig den siste mnd, har vert sykemeldt lenge fordi jeg ikke kunne gå på de harde gulvene på jobb samt løfte. Men jeg finner ting å holde på med, hage arbeid og hundene våre samt min sønn og mann holder meg i aktivitet.

Jeg tror det er lurt å sette seg i aktivitet og lage "delmål" jeg har hatt div aktiviteter, sist helg var vi i dyreparken på campingtur, sist uke hadde jeg spa uke =) fotsone og masasje på tirsdag, aromaterapi torsdag og manikyr på fredag. Hærlig å bli dullet med =)=)

Skrevet

Hei lamor

Jeg også prøver å holde meg i aktivitet, dvs drar på og får besøk, er på turer i byen og museer, leker ute sammen jenta mi og sambo, og jeg selv går en tur om morgenen hver dag før jeg sover igjen.

MEN jeg har vært dårlig i snart 9 mnd (en ting har bare tatt over etter en annen) kroppen min er utslitt og mine hormoner er i full fyr og flamme. Misunner deg som er mer i balanse!!! ;)

Skrevet

Holder på å bli gal her jeg også.. har 18dager igjen til ul termin. Og er så utrolig stor og er bare 1.58 høy.. venter og venter!! og gleder meg sååå!! :D:D

Skrevet

Jeg har 17 dager igjen og holder også på å bli gal! Har vært sykemeldt nesten hele svangerskapet, og er dritt lei av å måtte holde meg i ro. Nå er jeg såpass sliten at hverken kropp el hode klarer å motivere seg til å dra på besøk el finne på ting, og da blir det jo bare enda værre. Ond sirkel. Men glad i mat da, og det er jo ikke akkurat lurt når man ikke er i så mye aktivitet :( Fordelen er jo at man gleder seg mer enn man gruer seg til å føde når det blir sånn som dette :)

Skrevet

Hei,

Jeg har 10 dager til termin og er helt uggen og deprimert... møkk lei av stor mage, urolig i kroppen, opphovnet i beina, varm og får ikke sove...

Vil ha kroppen min tilbake nå !!

Selv om jeg også gruer meg noe helt sinnsykt til selve fødselen, men han må jo uansett ut.

Gjest Sauen er fødeklar!
Skrevet

17 dager til termin og drittlei her også... Etter at jeg var ferdig med eksamenene begynte tiden å gå senere og senere, og nå føler jeg at jeg aldri nærmer meg terminen noe mer...

Jeg prøver å fylle dagene med husarbeid (greit å få gjort noe fornuftig mens man venter, og kanskje det også hjelper litt på modningen?), bøker, filmer, serier, turer ut med eldste og å reise på besøk til folk. Men nå vil jeg egentlig ikke ut blandt folk lenger heller, syns det er mye slit og mas...

Jaja, godt jeg kan klage her=)

Skrevet

Jeg har 10dager til termin...hadde gått relativt ok om jeg ikke hadde hatt så mye smerter pga ryggskade... Håper fortsatt på å slippe å gå alt for lenge oevr termin (selvsagt helst ikke i det hele tatt), men merker at motet svinner litt mer og mer for hver dag med smerter..begynner bli sliten av å være positiv.. (og kan ikke aktivisere meg - da blir smertene verre, og ønsker å gå inn i fødsel m så lite muskelsmerter som mulig...) Skal heldigvis til fotsoneterpi og akupunktur denne uka, så håper det hjelper på det ene og det andre..

Må si det er deilig å lese klageinnleggene deres, jeg føler så sinnsykt press på at man skal male alt rosa og late som man ik har smerter selv om man rett og slett har det j@vlig vondt... Folk vil liksom ikke høre slikt..

Skrevet

Etter 9 mnd med dette her har jeg funnet ut at det er nok bare luft. Har planer om å slippe en kjempefis neste uke, og bli kvitt hele "problemet".

Drar en svidd neger, og sier til far at det er sånn som skjer når han skyter blankt;P

Skrevet

Ingen sympati å få herfra, gitt... jeg vet hvordan det er å være utålmodig lang tid i forveien, men trust me, når dere er på overtid, først da vet dere hva det er å bli GAL, altså...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...