Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 For tiden bor vi helt på andre siden av landet enn resten av min familie og venner. Planen har vært å flytte til byen som er ca 1 time unna sambo sin familie etter hvert, da vi begge liker oss i store byer. Men nå de siste dagene har jeg begynt å tenke så mye på hvor mye jeg savner hjem! Vi har en veldig sammensveiset familie (dette inkluderer også mine besteforeldre og tanter/onkler), og jeg kjenner jeg savner dem sårt. Vi ville fått masse hjelp, avlastning og ikke minst masse koselige familiesammenkomster. Sambos familie er ikke spesielt interessert i oss på samme måte.. Prater med de kanskje 1 gang i mnd og de har aldri vært her på besøk.... Mine foreldre er her minst 3-4 ggr i året. Hvor ville dere pakket sakene og flyttet for godt, når den tid kom?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Jeg ville ha flyttet nært familien min. Familie er vedlig viktig, og en bra ressursj å ha!! Jeg hadde ikke værtt i tvil en gang!
Hyacinth Bucket Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Tja, hadde valgt der dere har best muligheter for jobb og bolig, et godt sosialt liv på vennefronten og nær familie som kan avlaste litt i en hektisk hverdag. Vi har nærmeste jobb, familie og venner på begge sider innen en halv times rekkevidde og det er ubetalelig!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Ja det er utrolig viktig med familien, og venner. Har jo venner her og, men ingen familie. Jeg og sambo har ALDRI mulighet til å gjøre noe sammen kun jeg og han... Ikke dra på kino, ut å spise eller noe. Vi må gjøre alt hver for oss. Dra hver vår gang på fester/selskap osv, og det er veldig kjedelig. Vi har jo lyst å pleie kjærligheten også, og det ville vi kunnet gjort hvis vi bodde i nærheten av mitt hjemsted... Foreldrene mine stiller alltid opp uansett, og det er noe jeg virkelig savner! Sambo er ikke helt med på tanken på å flytte til mitt hjemsted, men tror jeg skal få overtalt han! Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå