Gå til innhold

Hvis dette hadde vært deg, hva hadde du gjort tror du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For tiden bor vi helt på andre siden av landet enn resten av min familie og venner. Planen har vært å flytte til byen som er ca 1 time unna sambo sin familie etter hvert, da vi begge liker oss i store byer. Men nå de siste dagene har jeg begynt å tenke så mye på hvor mye jeg savner hjem! Vi har en veldig sammensveiset familie (dette inkluderer også mine besteforeldre og tanter/onkler), og jeg kjenner jeg savner dem sårt. Vi ville fått masse hjelp, avlastning og ikke minst masse koselige familiesammenkomster. Sambos familie er ikke spesielt interessert i oss på samme måte.. Prater med de kanskje 1 gang i mnd og de har aldri vært her på besøk.... Mine foreldre er her minst 3-4 ggr i året.

Hvor ville dere pakket sakene og flyttet for godt, når den tid kom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha flyttet nært familien min. Familie er vedlig viktig, og en bra ressursj å ha!!

Jeg hadde ikke værtt i tvil en gang!

Skrevet

Tja, hadde valgt der dere har best muligheter for jobb og bolig, et godt sosialt liv på vennefronten og nær familie som kan avlaste litt i en hektisk hverdag. Vi har nærmeste jobb, familie og venner på begge sider innen en halv times rekkevidde og det er ubetalelig!

Skrevet

Ja det er utrolig viktig med familien, og venner. Har jo venner her og, men ingen familie. Jeg og sambo har ALDRI mulighet til å gjøre noe sammen kun jeg og han... Ikke dra på kino, ut å spise eller noe. Vi må gjøre alt hver for oss. Dra hver vår gang på fester/selskap osv, og det er veldig kjedelig. Vi har jo lyst å pleie kjærligheten også, og det ville vi kunnet gjort hvis vi bodde i nærheten av mitt hjemsted... Foreldrene mine stiller alltid opp uansett, og det er noe jeg virkelig savner! Sambo er ikke helt med på tanken på å flytte til mitt hjemsted, men tror jeg skal få overtalt han! ;)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...