Kæmma og trultene Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Sist kom jenta på UL-termindato en uke etter min egen termin, og var skrumpa inn og tørr dvs hadde ligget lenger enn termin iflg jordmor. Denne gangen er jeg allerede 1 uke over egen termin som sist, UL-temrin er på lørdag og jeg skal i utgangsounktet ike settes igang før 6.juni dersom ingenting skjer. Dvs en måned etter egen menstermin. HJELPE MEG!! Så nå begynner jeg virkelig å bekymre meg litt her, for at hun skal bli der inne for lenge. Har time hos jm idag og kommer til å ta det opp med henne igjen (snakket med henne om det i starten, for dette har jeg tenkt på siden jeg ble gravid). Noen med erfaringer??
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Hei. Jeg har ingen erfaringer med dette, men tenkte veldig på det da jeg gikk med datteren min. Da var min egen termin 10 dager før ul-terminen. Har forstått det sånn at man ikke skal gå lengre over enn to uker, da det ikke er bra for barnet. Jeg ville sakt klart ifra at jeg ønsket å bli satt i gang når det er to uker over den terminen du selv har regnet ut. Spesielt siden det høres ut som din egen termin stemte bedre da du gikk med nr. 1. Nei, krev å bli satt i gang! Det ville jeg ha gjort! Lykke til!
Kæmma og trultene Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2009 Takk for svar Jeg snakket med jm idag og har time på mandag igjen, da skal hun ringe sjukehuset og mase på en samtale og en UL der for meg. Så får jeg håpe de hører på meg - jeg kommer til å være sta som et esel iallefal for det er slitsomt å bekymre seg så mye i tillegg til alt annet på sluttenl!! Symfysemålet har ikke vokst heller se siste to ukene, ligger på akkurat det samme, så selv om jeg kjenner liv (mindre enn før men nok iflg jm) klarer jeg ikke slå meg til ro med det.
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Bra at jordmor tar deg på alvor. Ja, stå på ditt! Det ville jeg og ha gjort. Det er mye bedre det, enn at noe skulle gå galt fordi du gikk for langt over. Har du forresten prøvd ut kjerringråd for å sette i gang fødselen selv? Kan jo være verdt et forsøk;)
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 få jordmor til å strippe deg, så skal du nok se at det setter i gang ting:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå