Gå til innhold

Hadde dere bedt om en ekstra vektekstimering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på UL pga mistanke om seteleie i uke 37 men den lå fint med hodet ned,den var da 3500 g sa de,og jeg fikk første som var en gutt 3325 g (14 dager før) SF målet lå da på den røde streken de siste 3 gangene jeg ble målt,mens nå har jeg ligget over hele tiden og om jeg går til termin og ikke noe har skjedd så har jeg lyst på ny UL og høre hvor stor den er,hva hadde dere gjort? ut må den jo uansett men nekter og gå overtiden helt ut om den er stor,er lita selv og sliter allerde,klarer snart ikke mer,men prøver og trøste meg med at innen 9 dager er hun her. Termin 27 mai.

Vet de kan bomme en del også,syntes det er rart at de sa i uke 27 den var 1080 g (3D) og ville bli som broren,14 dager etter sa de 1700 g på sykehuset,og 14 dager etter det var den litt under gjennomsnittet,sa ikke noe tall,og så i uke 37,3500 det må jo være over gjennomsnittet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm.. husker ikke helt "feilmarginen" deres, men det stemmer jo sjelden nøyaktig med disse estemeringene. er forskjell på dem som måler også.

Har en venninne som fikk beskjed om at babyen hennes kom til å være ca 3 kg.. Kom med KS 4 uker før tiden.. Estemeringen var tatt samme dag som babyen kom...hun var knapt 2 kg...

Min baby er målt til 22 % over gj.snittet, men jeg håper jo at de tar litt feil...selvfølgelig i riktg retning;) Skal nok ta ny måling om ca 2 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...