Gå til innhold

Dere med jenter ni mnd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor store er de?

Jenta vår er 66 cm og 7600 gram... er hun veldig kort?

Hun er veldig sterk i kroppen da, reiser seg selv, og går langsmed møbler, samt at hun går med sånn MICKI-vogn.... men synes hun ser så liten ut... he he...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei jente på 9 mnd, men aner ikke målene hennes nå.

Men hun var derimot 71 cm og 7,8 kg for 2 mnd siden.

Skrevet

Tja.... da er snuppa vår litt mindre enn det, kan man jo si... broren var så veldig stor, så derfor synes vi hun ser så liten ut, men da ER hun nok kanskje ganske liten... husker nemlig ikke helt hvordan det er på de grafene hos helsesøster, men hun har ikke sagt noe.... og hun har nå fulgt kurven sin i alle fall...

Skrevet

Bodyer i str 74 er for små for jenta vår, så hun har vokst en del siden sist måling også.

Men synes ikke hun er spesielt stor, bare helt perfekt :o)

Når det gjelder hva hun gjør så er hun ganske bedagelig.

Hverken krebber eller reiser seg opp etter ting. Ikke setter hun seg opp heller. Hun aker seg bortover på rompa når jeg setter henne opp og er forneyde med det.

Skrevet

Da kommer hun seg jo dit hun vil da :-D Det holder i massevis det.

Suppa vår bruker fortsatt 62-68 i body. Bukser i 68 er for stort...

Men her i huset er ingen plass trygg, for denne jenta ligger ikke på latsiden.. kunne godt ventet litt til synes jeg, så håper hun venter et par mnd før hun går i alle fall :-)

Skrevet

Jenta vår var 66 cm og 7200 på 8mnd-kontroll. Og ja hun er liten, men ikke unormalt liten. Hun er dessuten lik meg - var/er selv kort og spinkel.

Barn er jo dessuten som voksne - de kommer i forskjellige utgaver:)

Skrevet

Jenta mi var 9 mnd. på 8-mnd kontroll, Hun var 74 cm lang og 10, 8 kg. Stor jente.

Skrevet

Jenta vår er 8,5 mnd og veier 7100 g. Vet ikke hvor lang hun er men vi bruker 74 i bodyer og de passer fint. Ganske lang og slank som sine foreldre. Har bekymret meg mye for at hun er for liten men da ser jeg ihvertfall her inne at det er flere med lettvektere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...