Gå til innhold

Ho hooo . . .

=0)attpåklatt en gogutt(O=

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hå. Håper alle hadde en fin feiring. Her var været nydelig. Helt perfekt. Men jeg er glad feiringa er over. Ble litt i meste laget i år,hehe. Med motorhavarert bil 15 mil unna,tett kloakk OG

vannstand ala stor sølepytt på badet fikk jeg litt å henge fingra i natt til 17 =)

Lille Trass var med på sine første konkuranser i år. Gjett om han var stolt der han rusla rundt som en fjernstyrt bil under potetløpet.hehe. Men etter en seiersrunde til ære for fotografen kom han til mål og fikk gevinst.Mor selv dro med tenåringene i toget. Å i år måtte di gå hele ruta. Mas og surmuling ja,men gøy. I dag slikker jeg mine sår etter akkurat den turen.

Å lurer på om jeg må svelge kameler å leite frem krykkene. Håper alle har d bra dagen etter dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammen har du fått din dose med både ulykker og vondt! Håper ting kan roe seg litt nå og at du kan få litt ro og hvile.

Høres ut som dagen i går ble fin tross en kjip natt!!

Jeg har vondt i føtter i dag, det er fast standard hver 18.mai:-) Mye gåing på hardt underlag er ikke akkurat drømmen.

Været var bare helt fantastisk i går og vi var ute hele dagen. Deilig å dekke langbord ute på terrassen, med hvit duk og norske flagg. Eller det greske siden lille rosa sang for full hals i hele går; "Ser du flagget mitt, det er blått og hvitt..." og resten kunne hun:-)

Deilig mat (og altfor mye som vanlig) og vi har rester i flere dager.

Har fått Mycoplasma jeg og ikke så rart at allergien har føltes helt sinnsyk i år! Så nå er det antibiotika og total hvile på denne frøkna. Ingen behandling med nåler eller andre ting, kun hvile.

Og siden Mycoplasma er smittsomt og bror hadde det i julen har jeg nok gått med det leeeenge. Jada....håper bare ikke jeg smitter noen andre. Det er så kjipt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...