Gå til innhold

Første mens etter fødsel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått den nå, og blør veldig veldig mye.. er det vanlig?? og hvor lenge varte denne hos dere...lillegutt er 4,5 mnd og får mest mme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Det er helt normalt å blø masse, ved første mens etter fødsel. Jeg blødde verre da, enn etter selve fødselen. Og var så heldig at jeg fikk dette midt oppi dåpen til mini:( Blødde ganske mye de to påfølgende månedene også. Varte 8-10 dager ved første mens, nå er det tilbake til 5 dager:)

Skrevet

Såpass ja.. uff hater dette. Jeg fikk det dagen før min lillegutts første 17 mai hat hat.. håper det går fort tilbake til normalen.. og at jeg ikke må slite med lange sykluser igjen som jeg har hatt i mange år. Men stabilt rundt 28 dg.. takk for svar .o) kjedelig å få det til dåpen, det skjønner jeg.. det passer egentlig aldri å få den hehe

Skrevet

Med 1 mann fikk jeg den etter 5 mnd. blødde masse og følte jeg tok igjen for alt, når det gjalt smertene og :(

Men denne gangen fikk jeg min første mens da han var ca 4 mnd.. men så forsvant den igjen,, men har hørt det kan skje om man begynner på p-pillen. Dette var mer en vanlig mens.. men for første gang, ikke de sinnsyke smertene!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...