Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Godt å ha kommet så langt Skal til jordmor i dag og jeg har heldigvis ikke lagt på meg noe mer siden sist jeg veide meg (ca 3 uker siden) ettersom jeg allerede har gått opp 9 kilo... Blir spennende med symfysemålet i dag ettersom det lå over det grønne feltet sist!
Perledykkeren Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 oppdatering når du er ferdig takk Har termin dagen etter deg men regner m å føde i august siden det er to. Siden jeg har to er det ekstra morsomt å sammenligne med en enling gravid som er akkurat like langt på vei som meg. Jeg er forøvrig blitt skikkelig gravid de siste to ukene (magen stikker langt ut forann meg (slik føles det iallefall hi hi). Har gått opp 6 kg og magemål rundt navlen er 97 cm idag (4 cm mer enn for en uke siden)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2009 Det gikk veldig fint. Den lille sparka hardt to ganger til doppleren når de skulle måle hjertelyden, he he Symfysemålet var 23 cm, det ligger så vidt innenfor det grønne området. Jeg har ikke målt meg rundt magen jeg da, men du er nok større enn meg hvis du har to stk inni der ja. Er de aktive? Sover de samtidig og er våkne samtidig tror du?
las chicas Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 har også termin 090909. arti dato egentli. var også hos jordmor idag. symfysemålet var på 25 cm så skal til lege på kontroll om 2 uker. hvor i norge er du fra? alt gått bra hittil i svangerskapet?
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2009 Hey may. Ja da var vel symfysemålet ditt endel over normalen, men godt man får oppfølging. Kan jo være mye som det kan skyldes! Jeg er fra Oslo, men bor i Bergen for tida. Hva med deg? Alt har gått strålende så langt egentlig, helt fra klaff på første forsøk LItt krangling med bekken/korsrygg, men har bedret seg veldig siden jeg fikk roa ned på jobb og tilrettelagt (er sykepleier...). 090909 er jo en kul dato Jeg hadde egenlig 2408, men er mer enig med denne nye datoen ("min" termin etter når jeg hadde el var 040909).
las chicas Skrevet 18. mai 2009 #6 Skrevet 18. mai 2009 jordmora snakket om at det kunne være mye fostervann, men får se når jeg skal til legen da kjempefint de følger det opp. spesielt siden det "bare" var 1cm over det grønne feltet. bor i Tromsø jeg. har også kranglet endel med bekkenet og gjør det ganske mye enda. er aktiv sykemledt fra barnehage. mamma hadde termin 090985 til meg, så litt artig det også. fint å finne noen som har termin samtidig
nesten30 Skrevet 18. mai 2009 #7 Skrevet 18. mai 2009 Jeg har termin 080909 (satser på å gå en dag overtid;) Skal til UL nr 2 på fredag og jordmor neste uke. Siste halvannen uke har magen "eksplodert" og jeg har omsider begynt å legge på meg. Lagt på meg 2 kg siste to ukene, men ikke lagt på meg noe før det:)
Perledykkeren Skrevet 18. mai 2009 #8 Skrevet 18. mai 2009 Så godt å høre at alt er bra. Kjennes ikke ut som de sover i det hele tatt inni her for det er konstant noe som skjer he he men de sover nok når jeg er i bevegelse også våkner de når jeg setter/roer meg. De ligger hver sin vei (bytter litt på om de ligger på tvers eller opp/ned så bevegelsene skjer liksom overalt hele tiden :) Veldig gøy og spennende hvordan det blir når jeg nærmer meg termin Nyt vårdagene med voksende mage!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå