Gå til innhold

om sex.... "Breath Control"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet ut at noen jeg kjenner tenner på dette. Jeg er kjempenysgjerrig på det og lurer veldig på alt som har med det å gjøre men jeg tør ikke spørre vedkommende for det er liksomikke sånn man spør om.

Er det noen som har erfaringer med dette som kan fortelle litt om hvordan det er, hvordan det skjer, osv.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er klar over at mange dør av dette?

Vet ikke om dette innlegget er et forumtrolls inlegg. Regner vel egentlig med det, men hvis det ikke er det råder jeg deg til å la dette forbli i fantasiens verden. Jeg har jobbet med en kvinne som ble utsatt for dette og en dag fikk hun faktisk en hjerneskade og vil aldri bli lik seg igen.

Skrevet

250-1000 av 25 mill i usa dør i året (beregnet)..av disse kun 1-4 sammen med partner (de andre gjør det alene)

Nei, er ikke forumtroll. Er bare nysgjerrig.

Skrevet

curiosity killed the cat....

Skrevet

hva er breath control???

Skrevet

De som får et "kick" av nesten å bli kvalt mens de har sex.

Enkelte ganger stopper de ikke i tide og da blir de ikke bare nesten kvalt...

Skrevet

sykt.....

Skrevet

0128..Man regner med store mørketall, til tross for at tallene dine stemmer ihht wikipedia. Dette blir ofte dekket over av de som finner likene eller de som leker med disse menneskene, flaut å dø under sexlek.

1-4 dør sammen med partner, hvilken kilde bruker du for det? Underlig at jeg kjenner en kvinne som ble hjerneskadet når det er så få. Uansett, tror dette er bare tull og tøys fra din side og en av grunnenen til det er at det er svært få kvinner som holder på med dette.

Skrevet

Jeg tenner på det. Har likt det i mange år, men vet det ikke er bra. Klarer bare ikke ha sex uten at en mann virkelig tar meg, og det hardt!

Skrevet

Mange forskjellige måter man kan gjøre dette på. Selv syns jeg det er deilig når min mann legger handa si over munn og nese på meg. Slippet litt for så å legge den på igjen. Jeg stoler såpass mye på min mann, at jeg slapper helt av og ikke blir redd. Det er ikke slik at jeg blir helt blå i ansiktet før jeg får luft igjen, det har jeg ikke noe behov for ikke min mann heller.

Man kan bruke masker, der man sperrer for munn eller mese. Altså at man får begrenset lufttilgang. Aldri prøvd dette så aner ikke hvordan det fungerer helt.

Syns det er spennende når min mann holder meg rundt halsen, og presser slik at jeg ikke får puste. Men det hører veldig til sjeldenhetene, for det syns jeg er litt skremmende. vet hvor lite som skal til før man besvimer. Min mann fikk meg til å besvime uten å ha planer om det engang (ikke sex involvert) så etter dette har dette ikke skjedd ofte noe jeg likte bedre før.

Men utallige måter man an gjøre dette, alle har nok sine måter og forskjellig hva de tenner på ang dette. Men som de fleste gjør så er det helt ufarlig, det blir farlig når man går over streken. men de to menneskene som utøver dette må bli enige om deres egene grenser og hva de liker.

Skrevet

Gale, psyke mennesker. Skjærp dere.

Skrevet

Ikke sykt, bare deilig dette...

Skrevet

Håper ingen prøver dette. Kjenner ei som døde mens hun hadde sex. Flaut å prøve på ting man ikke vet utfallet av, og må ringe etter ambulanse for sin døde partner. Og etterpå bli tiltalt for mord.

Skrevet

Drit i å svare hvis du bare skal beskylde for å tulle. Og hvorfor svarer du anonymt? Uansett, hjerneskade er ikke det samme som død.

Til dere andre, jeg spurte ikke for å få beskjed om at jeg ikke må prøve. For det første så har jeg ikke sagt noe om at jeg har tenkt å prøve (blir uansett ikke med den personen jeg kjenner i så fall). Og for det andre, hvorfor er det ikke lov å være nysgjerrig? Jeg synes det er fasinerende at folk tenner på så mye rart. Så skjerp dere sjøl.

Dessuten synes jeg det er jævlig mye fordommer på dere her. Det er psykt, det.

Skrevet

Sykt å tenne på syke ting, Men hver sin smak. Å dø når man har sex må jo være riktig så flott.

....eller??

Skrevet

HI her: Har lest en del på nett og tror at den som holder på med det må skaffe seg mye kunnskap om hvordan kroppen fungerer før de i det hele tatt forsøker.

Har også lest at de fleste registrerte dødsfallene skjer i forbindelse med bruk av rekvisitter som tau, plastposer, masker med teip foran åpningen osv. Skremmende og idiotisk, men det er jo deres egen feil.

Om jeg skulle gjort noe sånt så hadde det ikke vært med annet enn hendene til partner.

Skrevet

Sikkert ikke, men slutt å bry deg. Det er folk sin egen sak hvordan de vil pule

Skrevet

Uansett hvor mye kunnskap du har om kroppen, så kan du dø hvis er 1 sekund for sein.

Skrevet

Broren min døde av dette.

Skrevet

HI, jeg syns ikke du er hverken unormal eller syk som tenner på dette. Har gjort litt reserch rundt det, og det skal visst være med på å gjøre orgasmen sterkere.

Men, det er kjempefarlig og veldig vanskelig å kontrolere, plutselig blir man for "ivrig" og det går galt.

Så jeg vil på det sterkeste råde deg til å ikke prøve.

Hilsen hun med død bror (som forøvrig "offesielt" døde av selvmord. dvs. det er bare de nermeste samt helsepersonell/politi osv. som vet hvordan han egentlig døde)

• 3 uker senere...
Skrevet

Da har dette tullet mest sannsynligvis tatt enda et liv.

Ikke umulig at det er dette den amerikanske skuespilleren David Carradine, som de trodde begikk selvmord i Bankok, døde av. Han hadde et tau rundt penisen og halsen.

Jeg tror han hadde sex med seg selv, og at det gikk for langt med selvkvelning/sex.

Vil du ble den neste til å dø på denne måten?

Tror ikke det.

Skrevet

The death of American actor David Carradine may have been accidental suffocation, Thai police said Friday.

The 72-year-old actor's body was discovered Thursday in his luxury suite at Bangkok's Swissotel Nai Lert Park Hotel. Police initially said they suspected suicide, though Carradine's associates had questioned that theory.

Police Lt. Gen. Worapong Chewprecha told reporters that Carradine was found with a rope "tied around his penis and another rope around his neck."

"The two ropes were tied together," he said. "It is unclear whether he committed suicide or not or he died of suffocation or heart failure due to an orgasm."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...