Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 Hvorfor kan dere ikke bare la hverandres meninger være? Rekk opp hånda dere som er for selvbestemt abort! Rekk opp hånda dere som er i mot! La Neffi og Malingus eller hvem pokker det er ha sine meninger i fred, slik dere andre gjerne vil ha deres meninger. Det blir bare for dumt å skrive innlegg på innlegg der dere prøver å overbevise de andre om at deres mening er rett.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Fordi noen faktisk ikke aksepterer at andre HAR en mening om saken, og tar konsekvensen av sin mening. Har man en mening, skal man "holde kjeft" om det man mener.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #3 Skrevet 17. mai 2009 er enige at her inne diskuterer man for å diskutere og krangle. men en sunn debatt hadde vert greit, for dette temaet er jo helt realistisk inne på et slikt forum. men det funker ikke!
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 En sunn debatt hadde være ypperlig. Men så lenge noen argumenterer, noen begrunner, noen påstår og atter noen slenger fram ukvemsord, blir liksom "nivået" i debatten ganske ulikt.
Miss Misantrop Skrevet 17. mai 2009 #5 Skrevet 17. mai 2009 Uansett hvilke side man er på syntes jeg det er et viktig tema å debatere, slik at man får belyst flere sider og sett argumenter fra mange vinkler. Dessverre syntes jeg debattene bærer preg av lite empati fra begge sider. Når man debaterer så omtattende ting bør man kanskje avholde seg fra å skrive ting man ikke kunne ha sagt i person. Da tror jeg det blir mere menneskelig og konstruktivt.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #7 Skrevet 18. mai 2009 Tror "dere som diskuterer" ("diskuterer" var vel litt uheldig ordvalg...) er for opptatt til å kommentere DENNE tråden...
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #9 Skrevet 18. mai 2009 Er altfor opptatt av å lese/skrive innlegg i de andre trådene til å ha tid til å si/skrive noe i denne.....
Gjest -<<- Skrevet 18. mai 2009 #10 Skrevet 18. mai 2009 Hva i alle dager skal man med et diskusjonforum om man ikke skal diskutere? Med din holdning hadde det jo utelukkende blitt innlegg her av typen: -Hva skal dere ha til middag i dag? -Fisk. -Å ja. Toilljat.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #11 Skrevet 18. mai 2009 Enig med pila. Jeg er så lei av alle tomme diskusjoner her inne!! En saftig abortdiskusjon innimellom kan vi godt ta oss tid til!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #12 Skrevet 18. mai 2009 HI, det trenger ikke ha å gjøre med å "ha rett". Nyanser er viktig i alle diskusjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå